Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
Mageknip av gammel yoghurt?Jeg fikk plutselig enorme magesmerter idag, det var så gale at jeg ikke klarte å stå på beina. Kraftige knip og stikninger helt øverst i magen også stakk det litt nedover. Knipene kom med pauser imellom og jeg måtta bare legge meg på gulvet/sofaen hver gang de kom. Gråte litt måtte jeg også, for det var virkelig vondt |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Eidskog i Hedmark
![]() |
Sv: Mageknip av gammel yoghurt?Merket du ikke smaken at den smakte mugg? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkalori
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
Sv: Mageknip av gammel yoghurt?Jeg syntes det var litt rar smak, men som sagt var den blandet med fun light, cottage cheese og fløte så jeg kjente det ikke så godt. Trodde der og da at jeg hadde tatt litt for lite saft oppi. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Grusom mageknip etter sprekk! Advarsel! | kirrino | Generell diskusjon | 5 | 21-09-13 17:19 |
Halsbrann og mageknip av lavkarbo? | Silversun | Ketolysekuren | 9 | 17-06-11 20:14 |
Step og mageknip | ingatoppen72 | Trening | 1 | 28-02-11 22:39 |
Mageknip av kunstig søtning?? | Kamelen | Spørsmål og svar | 3 | 29-08-10 14:52 |
Mageknip, kvalme og dårlig matlyst | Gladimat | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 9 | 13-09-07 09:45 |