Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Mageknip av gammel yoghurt?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-06-11, 16:50   #1
Tufso86
Medlem

Medlem siden: May 2011
Tufso86 er på en erverdig vei

Mageknip av gammel yoghurt?

Jeg fikk plutselig enorme magesmerter idag, det var så gale at jeg ikke klarte å stå på beina. Kraftige knip og stikninger helt øverst i magen også stakk det litt nedover. Knipene kom med pauser imellom og jeg måtta bare legge meg på gulvet/sofaen hver gang de kom. Gråte litt måtte jeg også, for det var virkelig vondt
Jeg var sikker på at jeg hadde fått omgangssyke, så jeg la meg på sofaen med bøtte tilgjengelig. Etter noen runder med smerter slapp det plutselig taket og nå sitter jeg her og føler meg helt frisk. I tillegg var jeg sulten, så jeg gikk i kjøleskapet for å mikse meg en yoghurt av cc, tyrkisk yoghurt og fun light. Når jeg åpner lokket på yoghurten ser jeg at all yoghurten på innsiden av lokket er myglet Og jeg har tidligere idag spist to porsjoner (frokost og lunch) av denne! Kan det være det som har forårsaket magesmertene? Jeg har ikke sett før nå at det var mugg i den

Nå kommer det ett og annet svakt knip i magen. Jeg har verken hatt diaré, kvalme eller oppkast. Kanskje bare en ørliten matforgiftning?

Tufso86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang. Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:30   #2
Simpfan
Medlem

Simpfan sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Eidskog i Hedmark
Simpfan er på en erverdig vei

Sv: Mageknip av gammel yoghurt?

Merket du ikke smaken at den smakte mugg?
Kan være at du har fått en matforgiftning ja, men da skulle man ofte hatt diare og oppkast også.

Simpfan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 23:24   #3
Tufso86
Medlem

Medlem siden: May 2011
Tufso86 er på en erverdig vei

Sv: Mageknip av gammel yoghurt?

Jeg syntes det var litt rar smak, men som sagt var den blandet med fun light, cottage cheese og fløte så jeg kjente det ikke så godt. Trodde der og da at jeg hadde tatt litt for lite saft oppi.

Tufso86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang. Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Grusom mageknip etter sprekk! Advarsel! kirrino Generell diskusjon 5 21-09-13 17:19
Halsbrann og mageknip av lavkarbo? Silversun Ketolysekuren 9 17-06-11 20:14
Step og mageknip ingatoppen72 Trening 1 28-02-11 22:39
Mageknip av kunstig søtning?? Kamelen Spørsmål og svar 3 29-08-10 14:52
Mageknip, kvalme og dårlig matlyst Gladimat Spis deg ned i vekt med Skaldeman 9 13-09-07 09:45

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.