Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Chips av brokkolistilker

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-10-10, 16:08   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Chips av brokkolistilker

Jeg hadde seff brukt opp alle bukettene på brokkolien, det var bare stilken igjen.

Med potetskrelleren tok jeg av "skallet" på stilken. Skar deretter stilken i tynne tynne skiver. Jeg hadde finsalt på og lot saltet trekke ut litt vann. Varmet opp litt smult i stekepanna og hadde skivene oppi.... Stekte de gyldne og fine og de ble jaggu meg nesten helt sprø!! Det hadde ikke jeg venta.. Jeg hadde heller ikke venta at det skulle smake omtrent hjemmelaga råstekte poteter av dem.. NÅ vet jeg i allefall hva stilkene skal brukes til fremover!

Gammel 03-10-10, 16:10   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Chips av brokkolistilker

For ikke snakke om i baccalao! Bare det at da steker jeg dem jo ikke.. Jeg legger dem lagvis i stedet for poteter.. Det er deff i bukettene at brokkolismaken sitter!

Gammel 03-10-10, 16:28   #3
kamp
Seniormedlem

kamp sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Chips av brokkolistilker

Jeg elsker "green beans chips" http://www.nutsonline.com/snacks/fru...ean-chips.html

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjemmelagde oste-chips Iset Kake/dessert og snacks 88 25-05-13 16:23
Chips-erstatning! Enid Annen mat 11 25-05-11 18:54
Sellerirot-chips Mill Kake/dessert og snacks 5 04-07-10 20:25
Ostekjeks som nachos chips Jabba Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 10-01-10 21:21
Bacon-chips Bubble Spørsmål og svar 20 01-10-09 20:31

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.