Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Valentins gaver

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-02-05, 22:18   #1
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Valentins gaver

Noen her som har tips til hva jeg kan gi til min kjære på valentins day?

Synest alltid det er så vanskelig å finne noe lite og romantisk til gutter...

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-05, 22:26   #2
friflex
Seniormedlem

friflex sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 45
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Nå kan bare jeg svare for meg selv som er en gutt på 24, men det er ikke så viktig hva det er, og om det nødvendigvis er en romantisk gave. Omtanken teller minst like mye, så kan man ta igjen romantikken enten ved matbordet, kino eller noe annet på tomannshånd

Om han har en spesiell interesse der du kan kjøpe noe lite, eller det er noe mat han liker ekstra godt og du kan lage han middag holder det nok i massevis!

Noe av den beste gaven jeg har fått var en suuuper middag med min favorittmat, friske blomster på bordet, fersk eplejuice fra Hardanger osv. Tiden sammen er jo viktig også, spesielt på Valentines day

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-02-05, 22:28   #3
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Har vudert å bake hjerteformet brownies :P

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-05, 22:30   #4
friflex
Seniormedlem

friflex sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 45
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Det hadde ikke vært dumt i det hele tatt tror jeg

Så kan dere finne på noe sammen i tillegg så er Valentines day i boks

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-02-05, 23:06   #5
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 40
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

åh, hjerteforma brownies hørtes jo supert ut! hadde typen min blitt glad for
men, har ordnet gave til min pus. han er ganske følsom og romantisk, så han blir nok glad.

bestillt "bamsogram", er en søt bamse, i en liten bag/veske/pose eller noe, som kommer med et telegram, der jeg har skrivd en hilsen er et firma i tønsberg som produserer, så de sender alt. spørs jo litt på gutten, ikke alle som liker bamser

Gammel 07-02-05, 23:09   #6
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

Hvor: Molde
Alder: 40
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av sommerfugl

åh, hjerteforma brownies hørtes jo supert ut! hadde typen min blitt glad for
men, har ordnet gave til min pus. han er ganske følsom og romantisk, så han blir nok glad.

bestillt "bamsogram", er en søt bamse, i en liten bag/veske/pose eller noe, som kommer med et telegram, der jeg har skrivd en hilsen er et firma i tønsberg som produserer, så de sender alt. spørs jo litt på gutten, ikke alle som liker bamser

http://http://www.yourstuff.no/page.jsp?p=244 tror det skal være denne..

Gammel 08-02-05, 10:12   #7
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg har desverre ingen tips, men jeg tar i mot tips da!

Mannen min er bare IKKE romantisk! Hadde jeg laget god middag, tent masse stearinlys og troppet opp i bare "svartposeuniform". Ville han ha svart: "Faan, så mørkt det er her a' "

Han hadde slått på lyset, tatt med seg talerkenen med mat, satt seg foran TV'en og surfa gjennom text'n......

Ja, ja........... Jeg får vel bare bake et eller annet og håpe at jeg få en fin tegning eller noe av ungene fordi de er glad i mamma'n sin......

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 08-02-05, 10:16   #8
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sitat:

Mannen min er bare IKKE romantisk! Hadde jeg laget god middag, tent masse stearinlys og troppet opp i bare "svartposeuniform". Ville han ha svart: "Faan, så mørkt det er her a' "

*skratt-ler*

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 08-02-05, 11:20   #9
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 08-02-05, 21:58   #10
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......får prøve igjen jeg..hadde skrivi masse,og trykte på sendknappen,,,og vips så var alt borte.....

syns både de hjerteformede kakene og det bamsetelegrammet var skikkelig gossin ide altså..er nok noen som blir glade da tenker jeg....så koselig da å kunne glede noen sånn,,,,har gitt opp jeg,,gidder ikke å gi han noen ting i år,,,skal gi en liten gossin ting til unga mine jeg....
og elian..ikke pent å le altså,men måten du fortalte på var så artig....høres ut til å være like romantisk som sambon min han gitt.....får håpe du får noe kos på morsdagen da...er jo veldig kos med tegninger eller noe de har laga..håper du får en koselig dag

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-05, 10:54   #11
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

jeg må si (med fare for å bli upop..) at disse dagene er litt...lite viktige? for meg i allefall..

Jeg har verdens met omtenksomme samboer, og jeg bryr meg ikke om at han ikke kommer med blomster og konfekt særlig ofte...men jeg blir sinnsykt varm inni meg når han har plukket markblomster en sommermorgen og satt på bordet..

Hver morgen står han opp tidlig for å ta unna alt som handler om søppeltømming, bleiebøtte, klesvask, kjøkkenrydding, mater hester, bikkjer, kaniner, henter ved, fyrer opp, setter på kaffen, henter avisa, smører matpakker....og dette gjør at han uten å lage noe stort nummer av det, hver dag...året rundt.For meg er denne gesten så uendelig mye vikitigere, og viser meg at han bryr seg og har meg i tankene...

Så forteller han meg hvor vakker jeg er når jeg kommer halvnaken ned på kjøkkenet med baby på armen, med ammebh på halv tolv, bustete hår og røde øyne...ja da kan Valentinsdag bare rulle inn!!

Gammel 09-02-05, 11:52   #12
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

åh luringen...sååå heldig du er da som har en så vidundelig mann...å plukke blomster til deg og,,åh my good så herlig da....blir helt rørt av sånne typer jeg..men er nok ikke mange av de.....sååååååå flink han er hver dag da..hadde daua av sjokk hadde min sambo gjort det..ler.ta godt vare på han.......men du fortjener han nok veeeldig...koooooos dere masse sammen i helga

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-05, 11:59   #13
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl

åh luringen...sååå heldig du er da som har en så vidundelig mann...å plukke blomster til deg og,,åh my good så herlig da....blir helt rørt av sånne typer jeg..men er nok ikke mange av de.....sååååååå flink han er hver dag da..hadde daua av sjokk hadde min sambo gjort det..ler.ta godt vare på han.......men du fortjener han nok veeeldig...koooooos dere masse sammen i helga

*rødme* tok litt av når jeg skrev her ser jeg..men det er sant, hvert ord!
Folk er jo forskjellige, og hvis du tenker etter; hva var det du falt for hos DIN mann?? Kan være godt å kjenne litt på det av og til...

Gammel 09-02-05, 12:44   #14
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Min gjør ikke noe om han ikke må. eller om det ikke er noe spesielt. Han har utrolig støttende og hjelpende nå som jeg slanker meg. har vert skikkelig overasket mangen ganger. Fek kan han finne på å lage ost/skinke og graøsaks fat til meg når andre sitter å gumler på usundt møl. så jeg ikke skal føle meg utenfor. Det blir jeg skikkelig glad for.

Men jeg liker å ha en dag i året som skal være litt mer romantisk en andre. for da får han tid til å planlegge å faktisk gjøre noe.

Men det er jo noen som er heldig å har en mann som gjør fine ting hele tiden. og ikke bare når han må. det er noen som er heldig her

Gammel 09-02-05, 12:52   #15
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av luringen

jeg må si (med fare for å bli upop..) at disse dagene er litt...lite viktige? for meg i allefall..

Jeg har verdens met omtenksomme samboer, og jeg bryr meg ikke om at han ikke kommer med blomster og konfekt særlig ofte...men jeg blir sinnsykt varm inni meg når han har plukket markblomster en sommermorgen og satt på bordet..

Hver morgen står han opp tidlig for å ta unna alt som handler om søppeltømming, bleiebøtte, klesvask, kjøkkenrydding, mater hester, bikkjer, kaniner, henter ved, fyrer opp, setter på kaffen, henter avisa, smører matpakker....og dette gjør at han uten å lage noe stort nummer av det, hver dag...året rundt.For meg er denne gesten så uendelig mye vikitigere, og viser meg at han bryr seg og har meg i tankene...

Så forteller han meg hvor vakker jeg er når jeg kommer halvnaken ned på kjøkkenet med baby på armen, med ammebh på halv tolv, bustete hår og røde øyne...ja da kan Valentinsdag bare rulle inn!!

Nå fikk jeg tårer i øynene...... Hvorfor måtte DU finne den mannen JEG har drømt om i all tid da????

Kan du sende han hit for å lære opp MIN mann da?

Er du HELT seriøs luringen?? Jeg har ikke hørt på makan jeg!!! Finnes det virkelig sånne mannfolk?????? På de 6 åra jeg og gubben har vært sammen har han ALDRI ordnet unga om morgenen! Og i hvert fall ikke tatt oppvasken og rydda! (Men jeg er nå så sta, at jeg ikke sier noe og jeg da...... Klarer meg sjæl jeg...) Dumma Elian.....

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 09-02-05, 12:55   #16
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Jeg bryr meg egentlig fint lite om Valetine jeg også..... Jeg VIL gjerne ha en romantisk mann, men hvis han er romantisk så er han det bare fordi han vet at jeg skulle ønske han var det..... Og da blir det ikke ekte, så da kan han bare la være....... Vet ikke om jeg klarte å uttrykke meg riktig nå.....

Mannen min er snill og flink og alt det der, men hjemme og med unga trenger han kraftig skolegang!

Gammel 09-02-05, 12:57   #17
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av luringen

Takk for at du deler sånne fine bilder med oss, Luringen. Det du beskriver er verdifullt og virkelig verdt å huske på.
Det er vel disse oppgavene kvinnene ofte har tatt seg av og også ofte gjør, men det blir liksom fort litt mer synlig når menn gjør det
Jeg er også så heldig og ha en sambo som gjør mye av dette - helt av seg selv , men vi har ingen dyr da. Dettte setter jeg veldig pris på, men det er vel ikke noe mer enn det jeg gjør for han....

Vi er ikke gift og har ingen bryllupsdag vi kan markere. Derfor synes jeg det kunne være kos med litt ekstra på Valentin-dagen....

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 09-02-05, 14:23   #18
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Ja jeg er heldig. Og jeg skjønner godt at noen vil markere en dag for sin elskede. Jeg ville bare ha frem at de som har en mann IKKE gjør det kan være veldig glad i deg for det...

Jeg har prøvd begge deler...Var gift i 10 år før jeg brøt ut og fant dette vidunderet..ikke misforstå; det er ikke bare rosenrødt her heller, men akkurat dette er med på å gi hverdagene ...et lite løft??

Gammel 09-02-05, 15:23   #19
HCBergen
Støttemedlem

HCBergen sin avatar

Hvor: I byen mellom de syv fjell!
Alder: 43
HCBergen er ny på veien
Thumbs up

Nybakt brownie-hjerte-kake?

Opprinnelig lagt inn av Helene

Har vudert å bake hjerteformet brownies :P

MMMMH!Snakk om!Det blir kjempemessig,Helene!Har du noe oppå kaken,eller kjører du basic?Gødd løkk,HÅPER DET BLIR SUCCE!

Gammel 09-02-05, 17:35   #20
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Lurte på om jeg skal skrive noe fint med melis på toppen, men bare til pynt.. skjere ut bostaver å strø melis over.. og så har jeg kokesjokolade biter inni. han elsker brownies. så da er det vel en fint presang

Gammel 09-02-05, 17:40   #21
HCBergen
Støttemedlem

HCBergen sin avatar

Hvor: I byen mellom de syv fjell!
Alder: 43
HCBergen er ny på veien

Go ide synes jeg!Sku nesten ønske eg hadde hatt en valentine å bake hjertekake som deg!;0)Flott kjærlighetsærklæring det serru;0)

Gammel 14-02-05, 15:47   #22
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Kaken ble en kjempehitt! han sitter å knasker på den hele tiden.. kansje ikke så sundt det.. men jeg er lei av å mase på at han må ete sunnere..

Tilbake fikk jeg en fin rød rose

så da er jeg fornøyd på valentins dagen

Noen andre som har fått noe spesielt?

Gammel 14-02-05, 16:43   #23
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Regner med at oppvasken er tatt og kjøkkenet rydda når jeg kommer fra jobb.... Jeg løp fra et kjøkken i total kaos da jeg dro på jobb i dag.......

Gammel 14-02-05, 19:36   #24
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Luringen: Jeg fikk også tårer i øynene av det du skrev

Jeg fikk 6 langstilkede dyprøde roser og et aldeles romantisk og vakker og morsomt kort da jeg kom hjem fra jobb i dag. I tillegg fikk jeg deilig hjemmelaget thailandsk fiskesuppe

Sist redigert av Nooria : 14-02-05 kl 20:52.
Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-02-05, 20:24   #25
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Luringen: Jeg fikk også tårer i øynene av det du skrev

Jeg fikk 6 langstilkede dyprøde roser og et aldeles romantisk og vakker og morsomt kort da jeg kom hjem fra jobb i dag. I tillegg fikk jeg deilig hjemmelaget thailandsk fiskesuppe

suppe kan varme på så mange måter ja....ha en fin kveld

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.