Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vondt i bakenJeg har begynt å få vondt i ræva av alle plasser. Det er ikke I ræva, men så godt som jeg kan kjenne så er det det beinet som ligger øverst i rompesprekken som er vondt. Det gjør vondt å sitte på harde underlag etc. Jeg tror ikke, basert på googling, at det er sacracyste, rett og slett fordi jeg tror det er selve beinet/skjelettet som er årsaken til smertene, og at det ikke finnes noe væskefyllte byller etc. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vondt i bakenNy stol på jobben eller ved PCen heime eller kor det no er du sit mykje / lenge av gongen ? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vondt i bakenNja, har ikke noe ny sitteplass. Jeg tror heller ikke at det skyldes det, fordi jeg har hatt vondt der før, men ikke like mye som nå, for nå vurderer jeg seriøst å få hjelp til dette, noe jeg aldri har vurdert før (har delvis legeskrekk |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vondt i bakenFall på glattisen, eller andre steder, kan forårsake at "halen" din blitt slått litt ut av stilling. Sitter/ligger du litt feil på en dårlig dag(under mens feks når hormonene gir lett "bekkenløsning") kan den forskyve seg litt igjen!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Sååå vondt ... | Hege69 | Spørsmål og svar | 8 | 23-08-10 08:48 |
Vondt ... | frifuggel | Stoffskifte / hormonproblemer | 9 | 21-10-09 20:42 |
Vondt! | tufsa83 | Ketolysekuren | 3 | 22-03-09 12:09 |
Vondt | Ablazed | Spørsmål og svar | 5 | 04-03-06 23:14 |
Jeg bestiller et spark i baken! | mam | Generell ernæringsdebatt | 8 | 06-01-05 01:19 |