Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Forkjølet, hostesaft, c-vitamin...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 24-11-10, 08:16   #1
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Forkjølet, hostesaft, c-vitamin...

Jeg har vært forkjølet i snart 2 uker. Det er så utrolig langvarig. Jeg kan føle meg bedre en dag, om kvelden er det like ille. Jeg hadde 2 dager hjemme fra jobb, men da følte jeg meg bedre... og så ble det verre igjen straks jeg begynte å jobbe.

Hva med lavkarbodietten? Jeg har tatt en del brusetabletter C-vitamin som inneholder Maltodextrin, Natriumcyclamat og Natriumsackarin. Jeg har tatt Sambucol uten sukker, men det inneholder søtningstoffer. Har ikke flaska med på jobb. Samme med hostesaft fra apoteket, det står ikke sukker på de, men masse andre søtningsmidler.

Vekta hoppa opp 1 kilo, jeg har gått ned 0,5 igjen men... betyr det at jeg ikke kan ta C-vitamin i vinter? Jeg har et helt lager av de brusetablettene (Kjøpt i Sverige)

Det kan kanskje bety noe at jeg ikke orker å drikke mye. Jeg har aldri likt vann så godt, men jeg klarer å presse ned 2-3 liter rent vann når jeg er frisk. Nå blir det kanskje 1 liter. (kaffe og te ikke medregnet)

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vanvittig forkjølet og utslett dydde Fysisk og mental helse 0 22-06-09 19:15
Forkjølet Nisnen Ketolysekuren 4 16-03-09 19:19
Hostesaft-lavkarbo Tone-G Lavkarbo generelt 4 22-01-09 15:08
Sukkerfri hostesaft? Karin Lavkarbo generelt 3 21-12-05 08:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.