![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
HeiHar egentlig veldig lyst å prøve meg på ketolyse, har nemelig et ønske om å gå litt mer effektivt ned i vekt etter nyttår. Nå har jeg gått på egenkomponert lavkarbo med max 50 gram karber til dagen, da har jeg gått ned ca 500 gram i uken, som er fint, men vil gjerne jobbe litt mer effektivt med vekta, særlig de 10 neste kg, så kan jeg gå mer over til generel lavkarbo og en kost som er mer endelig og for alltid- ikke bare for vekttap.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 39
![]() ![]() |
Sv: HeiAmming og slanking er vel uansett ikke anbefalt er det? Iallefall ikke rask vektnedgang? Sist redigert av Helene M : 31-12-10 kl 11:45. Årsak: skriveleif |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Sv: HeiMen de kiloene jeg nå har, er jo enda etter graviditeten, er enda ikke nede på før gravid vekta, og det er kjipt. Samtidig så er jo dette estra fettet her nettopp for å lage melk av tenker jeg, og 1 kg i uken frigjør vel ikke såååå mye onder?
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 39
![]() ![]() |
Sv: Hei
Da har det nok ikke rukket å blitt så mye farlige stoffer i det fettet nei. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg