Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trim (for eldre) på tv?Dere som er over 40 (som meg) husker kanskje "Trim for eldre" på tv fra 70-tallet? Sitter her og ser på Kari J på GMN på TV2 og i dag har hun faktisk et treningsprogram som minner meg veldig om "Trim for eldre". Det ser ut som et program som tar litt også og alt man bruker er seg selv og en spisestuestol.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Sv: Trim (for eldre) på tv?Jeg husker dette programmet, og jeg har nettopp passert 30. Syns det hadde hvert en god ide for å få litt form i norges befolkning.
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Sv: Trim (for eldre) på tv?Jeg husker også Trim for eldre! Holdt nok på utover åttitallet, også. Jeg husker nesten best bukser med formpress, nylonpoloer og strikkevester |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trim (for eldre) på tv?Ja, jeg husker bestemor og jeg pleide å trimme sammen med de med vår spisestuestol. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter...
![]() |
![]() |
#5 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Sv: Trim (for eldre) på tv?Det hadde jeg jo helt glemt! Denne videoen er jo helt fantastisk, klippene er ikke originale, men instruktøren er den samme som ledet programmet gjennom søtti og åttitallet, og klærne er jo også genuine! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Nordlenning I Ålesund
Alder: 47
![]() |
Sv: Trim (for eldre) på tv?Hehehe, ja det husker jeg veldig godt og blir stadig påmint av en lattermild mor hvordan jeg sto med barnestolen min og trimmet sammen med tven! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Førde
![]() ![]() |
![]() Sv: Trim (for eldre) på tv?Hehe.....husker trim for eldre godt. Tenker faktisk litt på det når jeg trimmer foran tv'en med min trim dvd....gir litt fellesskap, og er litt vanskelig å komme seg på trim når vi har en bil og ikke har noe kollektiv som er mulig å benytte. Så vi har trimrom med spinningsykkel og vektbenk og litt trim dvd'er. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Nybegynner: Kvinne 61 år. Andre eldre som sliter? | Grandmother | Spørsmål og svar | 9 | 19-04-09 15:13 |
Er ketolyse/lavkarbo farlig for eldre? | isrekl | Kostholdsfilosofier | 0 | 16-03-09 20:19 |
Den eldre generasjonen og dette med mat | leyla73 | Lavkarbo generelt | 3 | 06-05-08 13:10 |
Bil til salgs, lite brukt av eldre mann | Albertine | Livets lyse side | 6 | 16-04-05 18:22 |