Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Programvare kundeoppfølging/pasienter

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-02-05, 11:27   #1
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Programvare kundeoppfølging/pasienter

Ja dette er virkelig HELT utenfor tema - men jeg velger å spørre likevel jeg:

Er det noen som kjenner til en enkel programvare for kundeoppfølging som kommuniserer mot Office - og som ikke er fryktelig dyr? Og en programvare som kan brukes til føring av pasientjournaler?

Er ikke så flink til å søke på nettet og finne informasjon om sånt - og syns det er kjempekjedelig også...... :

Noen som vet?

*planleggings-modus-hilsen* fra Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 12:47   #2
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg har fått innstallert og designet en programvare for føring av journaler. Som er passordbeskyttet, som ikke kan endres (pasientvern - sensitive opplysninger). Dette ble gjort på mine detaljerte instrukser for hvordan jeg ville ha det. Han som lagde dette for meg (min datafyr), sa at jeg kunne selge det til andre senere (jeg betalte 10.000,-). Men HVORDAN dette gjøres i praksis aner jeg ikke. Og du skal selvfølgelig slippe å betale for det, annet enn timespris til en datafyr for det tekniske arbeidet.

Gammel 27-02-05, 17:35   #3
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

www.mamut.no har gode økonomi og kundeoppfølgingsprogrammer.

Journalsystem eller datasystem som skal inneholde sensitive data, dvs alt fra og med personnummer, er litt vanskelig Du må ha et godkjent og sikkert system, pluss at du trenger tillatelse fra datatilsynet. Greiere med et papirsystem og arkivskap inntil du blir for stor til det

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.