Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1Skjønner at det er individuelt, og kommer an på hvor mange kilo man vil si farvel til og slikt, men hva er egentlig vanlig? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Eurodiet
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 45
![]() |
Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1Vet ikke hva som er vanlig, men første uka på ED førte til -4kg for min del. Har ca 25 kg jeg ønsker å gå ned. Nå til fredag har jeg gått 2 uker på ED, og slik det ser ut til nå havner jeg vel på ca -5kg totalt til da. Så ikke det store resultatet denne uka. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo fra 01.01.12!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 42
![]() |
Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1Mener å huske at jeg endte på ca -8 kg i fase 1, der var jeg ca 30 dager. Synes ikke du har gått ned lite jeg da, kroppen og hodet skal også henge med på vekttapet vet du |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 60
![]() |
Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1-5.5 kg her på 30 dager i fase 1. Har 15 kg igjen og er nå i fase 2:-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Eurodiet
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1På ED som for andre vektreduksjonsopplegg, så vil vekttapet ha sammenheng med det antall kg en er overvektig, hormonelle påvirkninger, muskelmasse, fysisk og psykiskform, stress - ja som dere skjønner, det varierer fra person til person.
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’" ![]() ![]() Sist redigert av grotingeling : 20-09-10 kl 19:57. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1jeg gikk ned 9 kilo i fase en 30 dager, første gang jeg gikk på ed |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1Jeg husker ikke helt hvor mye jeg gikk ned sist, men minnes det var ca 7 kilo på fase 1 som varte i 30 dager.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter...
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1skulle gjerne ramla ned 10 kilo i uka |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1
Du må være gal?!?
![]() |
![]() |
#10 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Ski
![]() |
Sv: Gjennomsnittlig vekttap i Fase 1Jeg har gått ned ca 8 kilo på en mnd. på lavkarbo og vanlig mat. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Dager med forholdsvis mange karbo vil jeg være forsiktig med for mye fett.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren? | Løvetann | Ketolysekuren | 121 | 02-04-16 10:35 |
Matlisten for fase 2 (og fase 3) | Vektplatå | Fase II | 0 | 14-02-10 21:11 |
Gjennomsnittlig vekttap på Lindberg | Photobscura | Dr Lindbergs | 25 | 05-04-09 19:13 |
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap | HP | Vedvarende vekttap | 0 | 29-02-04 21:31 |