Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hva har ikke fungert for deg, og hvorfor?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-02-11, 04:40   #1
Filosofina
Juniormedlem

Filosofina sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Drammensområdet
Filosofina er på en erverdig vei

Hva har ikke fungert for deg, og hvorfor?

Ja, da lurer jeg på, hva har du prøvd og ikke fått til?
Hvorfor tror du / vet du at det ikke gikk?

Jeg håper ikke det er dumt at jeg spør slik.
Jeg har nemlig hatt et par runder med ting som ikke har fungert.
Som f.eks 30 days, det å skulle spise etter klokken og noe annet legemiddel jeg fikk på resept av legen som gjorde at det fløt orange olje ut baken...

Har du fått noen velmente dårlige råd? I såfall, lyst å dele?

Filosofina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, mindre sukker - mere sunt. Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 05:16   #2
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har ikke fungert for deg, og hvorfor?

Nå skal jeg beint fram banne i kirka og si at grønnsaker funker ikke for meg. I små mengder yes, men jeg trives best på mye fett og proteiner og lite grønt.

Disclaimer: Vi er alle forskjellige og det som funker for meg, funker ikke for andre

Gammel 07-02-11, 05:33   #3
Filosofina
Juniormedlem

Filosofina sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Nå skal jeg beint fram banne i kirka og si at grønnsaker funker ikke for meg. I små mengder yes, men jeg trives best på mye fett og proteiner og lite grønt.

Disclaimer: Vi er alle forskjellige og det som funker for meg, funker ikke for andre

Åh, så digg at vi er flere her ute som ikke takler å spise store mengder grønt. I følge blodtypedietten burde jeg jo omtrent leve på grønt alene, men jeg er som du... "ja takk i små mengder". Det fungerer som tilbehør og som wok!
Kjøtt er jo min beste venn. Det er det jeg legger minst på meg av, har jeg funnet ut. Egg og kalkun og tunfisk er det aller beste.
Men jeg fungerer ikke på det alene heller... noe brød og ris og pasta må jeg ha. Men forsøker å kjøpe mest mulig fullkorn og grovt.

Filosofina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, mindre sukker - mere sunt. Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 05:59   #4
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Nå spiser jeg ikke brød, pasta eller ris heller da, bortsett fra Nannahs knekkebrød som ikke er brødmat i den forstand, og lasagna med dreamfields lasagnaplater en sjelden gang.

Men som sagt, det som fungerer for meg, fungerer muligens ikke på andre. Det har virkelig tatt sin tid for meg å finne ut, og vektnedgangen har ikke akkurat slått noen verdensrekorder. Men jeg har iallefall kost meg ned i vekt, 12 kilo borte på litt over et år. Uten å trene (built for comfort, not for speed)

You are all individuals, you are all diferent... 'I'm not' (Monty Python sitat)

Gammel 07-02-11, 07:00   #5
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Sånn er jeg også - kjenner verken fysisk eller psykisk behov for masse grønt, og i lange perioder spiser jeg baaare medisterkaker og nakkekoteletter og egg. Samt smør.

Andre ting som ikke fungerer for meg - jeg kan ikke spise etter klokka. Eurodiet hadde ingen effekt for meg bortsett fra å gjøre meg slapp og syk, så jeg ekstrapolerer at jeg ikke har det bra med lite fett, heller. "Mye fisk" fungerer heller ikke, men det er muligens fordi jeg får elveblest av det.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 10:31   #6
kamp
Seniormedlem

kamp sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

For meg er det motsatt.

Jeg trenger masse grønt

Gammel 07-02-11, 11:39   #7
babydoll
Medlem

babydoll sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
babydoll er ny på veien

Spise lite og ofte fungerer ikke for meg. Blir alt for oppsatt på spisinga, og det blir bare stress. Blir også altfor redd for å få i meg for mye ved hvert måltid at jeg ender opp med å spise så lite at jeg går rundt sulten til tross for at jeg spiser ofte, og til slutt sprekker jeg og overspiser kraftig.

30 days - hahahaha.

Trening for å gå ned i vekt - ender opp med å spise for mye karbo fordi jeg har lest at man skal spise mer karbo når man trener - ender opp med å legge på meg.

Spise godteri bare i helgene. Det går ikke.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 13:02   #8
Tinkiwinki
Medlem

Tinkiwinki sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Tinkiwinki er på en erverdig vei

Spiser man ikke grønnsaker, så er det vell en fordel å ta noe form for vitamin tilskudd? hva bruker dere isåfall??

Jeg tar CLA noen flere som gjør det? det hjelper til med fettforbrenningen.

Tinkiwinki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 13:07   #9
Mistral
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
Mistral er på en erverdig vei

Masse fett fungerer ikke for meg. Jeg legger ikke på meg, men går heller ikke ned, uansett hvor lite karbo jeg spiser. Jeg vet dette er som å banne i kjerka her inne, men jeg må ha kontroll på både karbo og kalorier for å gå ned i vekt. (Det skal sies at jeg er normalvektig og bare vil ha bort de siste forfengelighetskiloene, det har nok noe med saken å gjøre.)

Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 13:45   #10
Filosofina
Juniormedlem

Filosofina sin avatar

Tusen takk for alle svarene
Er det lov å si at jeg synes det er litt deilig å høre at det er flere enn bare meg som sliter med å spise "ofte og lite" / etter klokka og at flere ler av 30 days

Det som har fungert for meg hittil når jeg har vært flink er å
- passe på sukkerinntaket (ingen brus for brusjunkien). Klarer jeg å holde meg unna brusen mister jeg litt lysten på annet søtt etterhvert som tiden går...
- spise mindre porsjoner (men ikke oftere), vente litt, også heller hente litt mer mat etterpå om sultfølelsen ikke gir seg.
- Telle kalorier sånn ca, ikke slavisk.
- Ta fastedager, der jeg bare spiser suppe, evt. frukt for det bryter litt opp i mønsteret og trener viljestyrken.
- Gå tur i vårværet (Må være høst eller vår).
- Gjøre hobby (Da glemmer jeg å spise alt søppelet jeg ikke trenger).

Dette har fungert, men det betyr ikke at det fungerer helt ennå fordi jeg har også mislykkes med å faktisk gjøre dette og holde meg til dette...

Det var en her som spurte om kosttilskudd. Jeg tar jern, folat og vitaminbjørner. Ikke slavisk, men når jeg husker på å ta det!

Gammel 07-02-11, 13:50   #11
ekenna
Seniormedlem

ekenna sin avatar

Hvor: Vestlandet
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Har prøvd så mye forskjellig som ikke funker, blandt annet noka, 30 daysog allie. Ingen av delene funket, men det verste tror jeg var da jeg brakk foten og bestemte meg for å kutte ned på fett og kalorier, et eller annet i grethe roede stil sikkert(det er fortrengt! Jeg la på meg 10! jeg er rett og slett ikke bygd for å innta karbohydrater. uansett hvor grovt og "sunt" det er). uff og huff.. glad jeg har funnet den rette sti

Gammel 07-02-11, 14:05   #12
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Det er så mye som ikke har fungert at dustoremintiiid sier jeg. Var rett før jeg begynte å storle av ernæringsfysiologen jeg tok kontakt med i fjor høst, da hun sa jeg var en slik som nok lett gikk nedSÆRLIG! Denne stakkars skrotten min har gått opp og ned så mange ganger at det var det største tullet jeg har hørt! Går ikke raskt ned nå heller, men jeg går dævendøttemeg ned, så jeg er suuuperfornøyd nå. Går på Eurodietten nå, følges opp av Dr.lindbergsklinikk i Bergen, av Dr. Hetland.

Men til spørsmålet, skal vi se, ting som ikke har fungert:

lavkarbogrense på 50 karber-holdt fint vekt, ingen nedgang
ketolysekuren-opp og ned samme 4 kg
fettpille(glemt navnet)
banankur

fungert før, men mistet sin effekt:
Ingers rugbrød

Fungerer supert, men går raskt opp igjen:
Herbalife

Fungerer nå, som nevnt: ED, startet 22.sept. gått ned 12 kilo. Lite i forhold til mange men min kropp tviholder på vekten, så jeg er fornøyd.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 14:30   #13
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Filosofina, her.

I følge blodtypedietten burde jeg jo omtrent leve på grønt alene, men jeg er som du... "ja takk i små mengder". Det fungerer som tilbehør og som wok!
Kjøtt er jo min beste venn. Det er det jeg legger minst på meg av, har jeg funnet ut. Egg og kalkun og tunfisk er det aller beste.
Men jeg fungerer ikke på det alene heller... noe brød og ris og pasta må jeg ha. Men forsøker å kjøpe mest mulig fullkorn og grovt.

Jeg fulgte også blodtypedietten i en periode, før jeg begynte på lavkarbo. Men det hjalp ikke det skvatt på 40 kilo overvekt, dessverre. Alt det som jeg med min blodtype skulle spise gjorde meg bare slapp og sliten, fikk aldri nok energi Nå lever jeg på fett kjøtt, egg og litt grønnsaker, har tatt av 40 kilo og har MASSE energi.

Opprinnelig lagt inn av Tinkiwinki, her.

Jeg tar CLA noen flere som gjør det? det hjelper til med fettforbrenningen.

CLA fikk jeg utslett av... Tror det var noe med at lavkarbo/høyfett kosthold gjør nøyaktig det samme som CLA hevder å gjøre, altså brenner opp kroppsfett. Jeg har jo brent opp 40 kilo av det, bare på å spise nok fett da Det virket som om CLA virket mot sin hensikt på lavkarbo fordi CLA er beregnet på folk som spiser karbo i tillegg...? Vet ikke sikkert, bare min erfaring

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 03:05   #14
Filosofina
Juniormedlem

Filosofina sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Jeg fulgte også blodtypedietten i en periode, før jeg begynte på lavkarbo. Men det hjalp ikke det skvatt på 40 kilo overvekt, dessverre. Alt det som jeg med min blodtype skulle spise gjorde meg bare slapp og sliten, fikk aldri nok energi Nå lever jeg på fett kjøtt, egg og litt grønnsaker, har tatt av 40 kilo og har MASSE energi.

CLA fikk jeg utslett av... Tror det var noe med at lavkarbo/høyfett kosthold gjør nøyaktig det samme som CLA hevder å gjøre, altså brenner opp kroppsfett. Jeg har jo brent opp 40 kilo av det, bare på å spise nok fett da Det virket som om CLA virket mot sin hensikt på lavkarbo fordi CLA er beregnet på folk som spiser karbo i tillegg...? Vet ikke sikkert, bare min erfaring

Heh, kult! Ja, godt å høre at det er flere som ikke helt greier denne blodtype dietten... Jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle kunne greie å følge den, så jeg ga opp omtrent før jeg fikk prøvet den skikkelig...

Gammel 10-02-11, 11:30   #15
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Forresten: en ting til som ikke fungerer.

Lavkarbobrød/brøderstatninger/lollypopbrød/fedonbrød/ketolysebrød etc. etc.

Uansett hva det er laget av, bakemix, proteinpulver eller masse nøtter og frø, hjelper ikke.
Da går jeg IKKE ned i vekt.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 00:05   #16
Thea1980
Medlem

Thea1980 sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Thea1980 er på en erverdig vei

Lettbrus funker ikke for meg.
Begynte med lavkarbo i utgangspunktet for å få kontroll på blodsukkeret og sukkerhungeren (og ble litt inspirert og ville gå ned også:-)). Nå og da har jeg unnet meg en lettbrus eller to. Og da kommer mathunger og sukkersuget som bare det resten av dagen, forstyrrer alt. Blir heelt ustoppelig. Så nå har jeg innsett at jeg bare må holde meg unna helt:-( Ikke en gang i uka en gang. Det blir en utfordring, men skal prøve å være sterk! Har ikke målt blodsukkeret, så vet ikke helt hva som skjer, men får lett hodepine og andre tegn som ligner på blodsukkerkrisene jeg hadde før.

Thea1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 12:40   #17
ada-emilie
Sperret

Medlem siden: Mar 2010
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sukker og kombinasjonen fint brød med smør og ost er det verste jeg kan spise. Det er ikke mye sukker skal til. Men raffinert. Sukker som finnes naturlig i frukt etc. påvirker meg på en helt annen måte.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 14:10   #18
Egwene
Seniormedlem

Egwene sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 34
Egwene er ny på veien

Jeg prøvde 30 days, slankepiller som kun ga diaré og jeg har prøvd å spise lite ofte, spist etter klokken.
Eneste jeg har endt opp med da er halsbrann, kvalme, sultfølelse og veldig lite energi.

Nå som jeg har lagt om til lavkarbo spiser jeg meg mett, og jeg føler meg mye bedre
Hodepiner som jeg hadde hele tiden før har jeg kun om jeg spiser litt for mye karbohydrater dagen før.

Gammel 12-02-11, 14:19   #19
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

- Brøderstatninger med kli og frø funker ikke for meg. Jeg må mye på do, og får oppblåst mage.
- Spise meg skikkelig stappmett på fet lavkarbomat funker ikke - da går jeg ikke et skvatt ned.
- Drikke kaffe hele dagen med fløte i funker ikke, går heller veldig sakte opp i vekt av det.
- Mosjon i små mengder (gå en tur en gang i blant) er den eneste form for trim som funker. "Vanlig" trening gjør meg sur og sulten.
- Vegetarkost funker veldig dårlig for meg (har vært veggis... )
- Grønnsaker i moderate mengder går bedre enn mye.
- Jeg må (dessverre) være forsiktig med meieriprodukter, så det blir mye koteletter med brokkoli/blomkål, egg, bacon, biffgryter og LCHF-pizza.

- Grete Roede funker ikke (bombe).
- Fedon Lindberg funker ikke. Konseptet hans er bra, men det blir for mye karber og for lite fett form meg.
- Blodtypedietten har jeg ikke giddet å studere så veldig nøye. Haha, synes konseptet er ganske latterlig (sorry).

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 14:36   #20
ada-emilie
Sperret

Medlem siden: Mar 2010
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Blodtypedietten funker nok heller ikke, nei

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 20:32   #21
Bestemamma
Seniormedlem

Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Ikke engang å låse kjeven funka for meg (fikk bare masse hull i tennene)

Det eneste som virkelig har fungert er denne dietten.
Jeg er forbannet på myndighetene og alle som har holdt meg borte fra den letteste slankekuren jeg noen gang har vært på.

Jeg har i alle år gått rundt og trodd at jeg var dømt til et liv som "ei dundre på over hundre" - men her står jeg da i dag og kikker meg i speilet og er såre fornøyd med resultatet så langt - vel vitende om at jeg kan fortsette på dette kostholdet resten av livet med verdens beste samvittighet og vite at ENDELIG er jeg FRI.........

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 21:15   #22
Nyfrelst
Medlem

Medlem siden: May 2010
Nyfrelst har en fantastisk aura rundt segNyfrelst har en fantastisk aura rundt seg

Å spise en brødskive eller et knekkebrød med magert pålegg hvis jeg er sulten eller fysen (noe som jo er i tråd med kostrådene :P ). Jeg har ikke tall på hvor mange ganger et slikt "sunt" mellommåltid endte med at jeg spiste fem brødskiver til, eller løp til bensinstasjonen for å kjøpe smågodt. Den samme effekten kunne oppstå hvis jeg spiste frukt for å døyve sulten/suget. Nå mekker jeg meg heller et kokt egg med smør hvis jeg er småsulten, og det funker som bare det.

Dette var jo ikke en erfaring som hadde noe med lavkarbokosthold å gjøre, men jeg følte for å dele den likevel, hurra for lavkarbo

Nyfrelst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 15:34   #23
Sykepleierstudine
Medlem

Medlem siden: May 2010
Sykepleierstudine er på en erverdig vei

Lavkarbo/ketolyse er det eneste som har fungert for meg. 20 kg på 9 mnd.

Grete Roede og trening 3 dager i uken, i 4 mnd, hjalp meg 5 kg ned, med påfølgende 20 kg opp pga "hungersnød". Aldri mer!

Sykepleierstudine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver Lavkarbo! Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 15:59   #24
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Sykepleierstudine, her.

Grete Roede og trening 3 dager i uken, i 4 mnd, hjalp meg 5 kg ned, med påfølgende 20 kg opp pga "hungersnød". Aldri mer!

Sant? Samma her Trente 6 dager i uka i 4 måneder med NULL ned i vekt. Personlig trener helt på gråten fordi ingenting virket.
Påfølgende 12 kilo opp.

På lavkarbo 42 kilo ned uten å trene. Masse baconcrisp med bearnaisesaus på soffan.

Gammel 13-02-11, 17:11   #25
nonta
Medlem

nonta sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Ketolyse funker ikke så bra for meg. Gått ned 8-9 kg på 1,5 år. Nå følger jeg skaldeman og går tur to ganger i uka hvor jeg blir god og varm, så nå ser det ut til at jeg endelig går ned igjen :-) :-) Det har vært en lang vei med masse erstatninger og grønnsaker, så Skaldeman ser ut til å være redninga mi :-)

Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
BMI 27 - Hvorfor går jeg ikke ned? Nordica Spørsmål og svar 2 06-08-10 12:01
Teller ikke TE som en del av den daglige vannmegden? Hvorfor ikke? SkinnyToBe Ketolysekuren 24 23-09-07 21:53
Hvorfor går jeg ikke ned? Curl Ketolysekuren 16 05-07-07 12:38
Hvorfor går jeg ikke ned? Monix Ketolysekuren 13 06-02-07 20:15
hvorfor kan man ikke.... Matilde Lavkarbo generelt 4 27-09-05 21:29

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.