Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Spiser dere kylling og fisk?Jeg har spist kylling og fisk 2 dager, åd et er nettopp de dagene jeg har endt opp med for mye protein og for lite fett |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser dere kylling og fisk???
Bruk mye smør til fisken og kyllingen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Jeg gjorde det, men så spiste jeg ikke opp så mye av det, for å spise rent smør var ikke så godt |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser dere kylling og fisk???Jeg lager f.eks laks i folie. Sånn: Stort ark aluminiumsfolie brettes dobbelt (for å unngå hull). Godt med smør i bunnen, squash i biter, purreløk, litt paprika, et stykke laksefilet, salt, pepper. Nok en god smørklatt. Gjerne en spiseskje seterrømme på toppen. Variere rømmen med ei god skive Normannaost (Selbu blå). Da reduserer du litt på saltet (for den osten ER salt) Brette sammen, inn i ovnen 200 gr 20 min. Broccoli og salat til |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser dere kylling og fisk???Du trenger ikke henge deg så ille opp i kakediagrammet. Det er ingen krise om du spiser litt mer proteiner og litt mindre fett en gang innimellom. Spis fet fisk som laks og makrell og kanskje surr kyllingen med bacon og fyll den med ost eller noko slikt, så får du opp fettet
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Buskerud
![]() |
Sv: Spiser dere kylling og fisk???Eller hiv på en dæsj med creme fraiche eller seter rømme ved siden av kyllingen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥Andersen/Lindberg♥
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Alder: 36
![]() |
Sv: Spiser dere kylling og fisk???Burde man regne på hvor mange gram proteiner og fett det er i hvert måltid? Synes det blir litt vel mye fokus på det man spiser da, når man allerede regner på karbohydrater. Eller er det viktig på ketolyse at man regner ut alt? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser dere kylling og fisk???Slett ikke nødvendig å regne på proteiner og fett! Mange legger inn alt de spiser i programmer som regner ut alt og blir derfor kanskje litt vel mye opphengt i dette.
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Hvor: Buskerud
![]() |
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥Andersen/Lindberg♥
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Alder: 36
![]() |
Supert å høre, hadde blitt litt for mye om jeg skulle ha regnet ut absolutt alt av det jeg spiser. Regner jo selvfølgelig karbohydrater, men pøser på med fete ting som bacon, fløte og rømme sålenge det er innenfor "karbotaket". |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
![]() |
Sv: Spiser dere kylling og fisk???Jeg er lei av kylling, og i fisk er det kun laks som går ned. Ikke så ofte jeg spiser laks heller |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo.
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 41
![]() ![]() ![]() |
Prøv hyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvilke fettholdige matvarer spiser dere for å få i dere nok fett? | MiniMe74 | Lavkarbo generelt | 39 | 04-06-11 21:00 |
Hvordan spiser dere dagene etter dere har drukket alkohol? | Cilie. | Ketolysekuren | 3 | 28-08-10 12:26 |
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? | beate | Generell diskusjon | 2 | 11-11-09 10:18 |
Hva spiser dere når dere skal kose dere? | Lisekir | Dr Lindbergs | 11 | 24-04-08 09:08 |
Lavkarbodiettfølgerer spiser mer kylling enn storfe og svin | HP | Nyheter / media | 2 | 23-05-04 15:37 |