Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestfold
Alder: 38
![]() |
Noen snille mennesker som vil hjelpe meg med ukesmeny?Dette er som tidligere skrivd HELT nytt for meg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vet ikke ennå
![]() |
![]() |
#2 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen snille mennesker som vil hjelpe meg med ukesmenyDet er veldig vanskelig når man ikke vet: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Hvor: Vestfold
Alder: 38
![]() |
Sv: Noen snille mennesker som vil hjelpe meg med ukesmenyFant oppskrift tråden i den linken til nybegynnere jeg fikk i den forje tråden |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vet ikke ennå
![]() |
![]() |
#4 |
Jeg kan og jeg vil!
Hvor: 1
Sv: Noen snille mennesker som vil hjelpe meg med ukesmenyDa får du notere deg hva du liker, og bruk googlesøket oppe på siden her til å søke på de matvarene du liker. da kommer det nok opp noe vettu |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#5 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Sv: Noen snille mennesker som vil hjelpe meg med ukesmeny?Om du tenker litt på a) hva slags kjøtt du ilker, fisk, kylling, storfe, og hvordan du liker å tilberede det, og b) hva slags grønnsaker du liker, og hvordan du liker å tilberede det, da har du kommet et stykke på vei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Sv: Noen snille mennesker som vil hjelpe meg med ukesmeny?Siden du vet du er kresen hva med å utfordre deg selv?
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() |
Sv: Noen snille mennesker som vil hjelpe meg med ukesmeny?Jeg er kresen selv, og en fin måte å slutte med det på er å holde fast ved at man SKAL like fem ting om et år fra nå som man ikke liker nå. Selv kan jeg f.eks. telle inn rødvin, kaffe, oliven, lutefisk, tomat, paprika blant annet i den lista, og flere av disse er blitt ting jeg spiser og drikker hver dag. Kast deg ut i det! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Snille kloke damer: Kan dere hjelpe meg litt? Usikker på om jeg gjør rett ... | Pastajunkie | Spørsmål og svar | 9 | 07-05-09 16:31 |
Kunne noen ha hjulpet meg med dagsmeny/ukesmeny? | miss_chica | Ketolysekuren | 8 | 05-01-09 21:53 |
Om noen søte snille gidder regne ut dette for meg? | h.e.l.e.n.e | Ketolysekuren | 8 | 22-08-08 14:33 |
Sulten jeg ... Noen som vil være så snille å se på dette ...? | Gwenpa | Ketolysekuren | 16 | 28-08-07 10:22 |