Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Jordbærmilkshake?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-03-11, 14:10   #1
Silje84
Juniormedlem

Silje84 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Ski
Silje84 er på en erverdig vei

Jordbærmilkshake?

Hei!
Har en dunk med soyaprotein fra Proteinfabrikken, med jordbærsmak. Bruker det i frokostpannekaker, bla. Prøvde å lage shake med det, men holdt på å spy etter tre slurker...

Det jeg lurer på: Vet noen hvordan man kan lage milkshake av dette? Lavkarbovennlig, såklart..Gubben har så inderlig lyst på det, det må jo gå an å få til noe av proteinpulveret? Det lukter jo jordbærmilkshake av det...

Tar gjerne i mot andre oppskrifttips/bruksområder på dette også..

For ordens skyld, er denne jeg har: http://www.proteinfabrikken.no/Avdel...ken-12687.aspx

Silje84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 14:32   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jordbærmilkshake?

Du kan lage is av fløte og eggeplommer og så kjøre den i blenderen sammen pulveret eller blande pulveret rett i isen! For eksempel!

Gammel 10-03-11, 15:49   #3
Silje84
Juniormedlem

Silje84 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Ski
Silje84 er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du kan lage is av fløte og eggeplommer og så kjøre den i blenderen sammen pulveret eller blande pulveret rett i isen! For eksempel!

Supert! Blandingsforhold?

Silje84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 17:24   #4
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Silje84, her.

Supert! Blandingsforhold?

Noe sånt som dette bør bli bra!

4 eggeplommer
5 dl fløte

Du kan jo putte hva du vil i isen forøvrig, natreen, bær, revet sjokolade........

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.