Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Vestlandet
Alder: 42
![]() |
Fedon snopHei,jeg så her innpå at fedon hadde nettbutikk som han solgte karbo fattig snop,så jeg gikk inn å sjekket,og jeg bestilte noen sjokolader bare for å teste det ut.OG det vare jo bare såååå godt,mørk sjokolade med 0 net karb,men jeg har en følese på at alle bestiller slikt på atkins,eller tar jeg feil og i såfall hvorfor? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Går du på Atkins kan det være litt mye karber i mye av Fedon sitt snop. Følg med på karbo innholdet. De nye amerikanske sjokoladene ala Dajm Fedon har er kjempegode. Atkins varene fås også i Norge nå. Life helsekost kjeden, Rimi/Rema, Vita, Narvesen og noen til har begrenset utvalg. Ellers kan du bestille på www.Atkins.com - men vær obs på frakt og toll. Du får varene på døra etter ei uke eller to.
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
![]() |
Nei,det var jo 0 net karb i fedon sine sjokolader og de smakte bare skikkelig godt.Fikk vondt i magen etter å ha spist litt mye men det er jo min feil |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Stor sjans for at det var sukkeralkoholene.. Ikke alle som reagerer, men endel
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
Sorry, du skrev FEDON sine sjokolader, og da trodde jeg du mente de med Fedon Lindberg navn på, altså Fedons produkter. DE er det for mye karber i for Atkins og Ketolysekuren. Beklager misforståelsen !!
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
![]() |
Hehe...sorry min feil,jeg mente ikke FEdon sine sjokolader nei,men de på nettsiden hans |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
Mange tåler kombinasjonen av Splenda og maltitol som finnes i Atkins barene/sjokoladene bedre enn de andre. Vet ikke hvorfor, men det har vel noe med kjemi å gjøre. Akkurat slik som at noen kropper tåler alt det der bedre enn andre.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fedon på Tabloid! | friflex | Lavkarbo generelt | 2 | 14-02-05 20:22 |
kvalme ved fedon kost? | *lilje* | Dr Lindbergs | 10 | 09-02-05 13:08 |
Jeg så Fedon! | mofe | Generell diskusjon | 9 | 20-12-04 11:20 |
Fedon Lindberg i Puls nå | Huldr | Lavkarbo generelt | 20 | 16-12-04 14:56 |