Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
![]() |
Lavkarbomat i Paris?Noen som har peiling på franske oster?? Skal tilbringe 5 dager i Paris, og kan ikke et ord fransk. Blir en utfordring å lese på pakningene, men har funnet ut at karbohydrater er hydrates de carbone. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Lavkarbomat i Paris?Å så misunnelig jeg blir. Jeg og min mann var der i April i fjor, en fantastisk tur. Vi gikk Paris på kryss og tvers, og må desverre bare si at de folka der spiser virkelig masse karber. Små boder overalt der du får kjøpt en halv meter med brød (pain på fransk). På restauranter var det straks bedre, men potet (pommes de terre) til alt. Meeeeeen, de er kanskje verdens vennligste folk, så det blir nok ikke noe problem å få det du ønsker. Vi spiste noen Hamburgere her og der på restaurantene, og de består av det beste kjøttet jeg noen gang har fått i en hamburger. Virket som rent kvernet kjøtt, og de var enorme. De har jo ellers meget bra salater, tunfisk, cæsar, osv. gjerne med feta eller annen ost (fromage). |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
![]() |
Sv: Lavkarbomat i Paris?
Tusen takk for tips. Vi har frokostbuffet på hotellet hver dag, så der skal det gå greit. Har hørt rykter om hambugerene der, så de skal jeg teste + ost, masse ost |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
![]() |
Sv: Lavkarbomat i Paris?Ååå...har vært i Paris to ganger men har aldri hørt om hamburgerne??? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lchf
![]() |
![]() |
#5 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbomat i Paris?Eg har meir høyrt at folk får kjøt og salat eller grøne bønner til middag, og må spørje etter potetene, så du får høyre med dei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Nettbutikk med lavkarbomat | biggirl75 | Lavkarbo generelt | 13 | 19-01-11 00:19 |
Reise til Disneyland Paris? Hvilken alder på barna? | wollafruen | Generell diskusjon | 14 | 07-04-10 09:37 |
Nettsider til lavkarbomat? | Camz | Spørsmål og svar | 0 | 25-02-09 13:00 |