Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvordan gå ned de siste 5 ??

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-05-11, 12:02   #1
bratsj
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2009
bratsj er på en erverdig vei

Hvordan gå ned de siste 5 ??

Hei
Kan jeg finne oppskriftene til Skaldemann Fakir et sted her inne på forumet, eller må jeg kjøpe "GI Null"-boka ?
Jeg har holdt på med lavkarbo i litt over 2 år (og til dels høyt fettnivå siste 3/4 år) og gått ned 20 kg, og mangler nå bare 5 kg på min idealvekt.
Men det er vanskelig å komme lenger ned nå, har ligget og vippet på samme vekta siden jul - (en kg opp og en kg ned) og lengter nå etter å bli ferdig med selve vektnedgangen (jeg kommer til å fortsette å leve lchf resten av livet - elsker det!)
Kan noen uker på Skaldeman Fakir være noe for å bli kvitt de siste kiloene ? Noen som har prøvd å begynne på Fakir-dietten når de ikke har så mye å gå ned ?

bratsj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan få av "siste" rest etter endt slanking inger2804 Spørsmål og svar 2 03-05-11 08:28
Tipse hverandre om hvordan hindre at man sprekker/ hvordan sprekke mest elegant ada-emilie Lavkarbo generelt 17 07-02-11 07:59
Hvordan gå ned de siste 5KG? Plis hjelp! Mubariz1Rai Lavkarbo generelt 4 20-03-10 00:06
Siste dag, siste 2 dager.. Fjonken Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 08-06-06 12:39
Hvordan bli kvitt de siste umulige kiloene Marianne Nyheter / media 8 12-01-05 19:53

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.