Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bor i Nordland
![]() |
Kan noen forklare en nybegynner noen "fremmedord"?I ulike oppskrifter rundt på nettet har jeg funnet ulike navn på produkter jeg ikke kjenner til.. Og ikke vet jeg hvor jeg får kjøpt disse.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Kan noen forklare en nybegynner noen "fremmedord"?Cocosa er kokosolje, jeg har kjøpt på helsekost. Fins som ekstra virgin og vanlig type. Sist redigert av Bravo : 26-05-11 kl 12:24. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
![]() ![]() |
Sv: Kan noen forklare en nybegynner noen "fremmedord"?Proteinpulver og whey er veldig vanlig i kroppsbyggermiljø, bl.a. Det er proteinpulver som blandes i melk og drikkes etter trening for raskere restitusjon og muskelbygging. Vet også at en del på lavkarbo drikker proteindrinker når de er matlei og trenger noe i kroppen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen forklare en nybegynner noen "fremmedord"?sitter med mobil så må være kort. Hehe. sukrin og sukrinmelis er IKKE kunstig søtning, men 100% naturlig. Så er det oppklart. Hehe. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Kan noen forklare en nybegynner noen "fremmedord"?
Ja, sant det. Det smatt ut, men skal rette det opp jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? | Borealis | Lavkarbo generelt | 4 | 02-11-10 14:14 |
Mulig å spise ketogent OG "vanlig" med noen timers mellomrom..? | glitre | Andre dietter | 7 | 10-10-09 11:42 |
Hvordan forklare lavkarbo til en "analfabet"? | aslaug | Lavkarbo generelt | 26 | 29-05-09 01:48 |
Beste lavkarbokake som kan serveres "vanlige folk" uten å måtte forklare | Up-and-down | Kake/dessert og snacks | 8 | 08-03-09 20:45 |
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? | tonemor | Ketolysekuren | 1 | 29-08-08 10:59 |