Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Til dere som trener i tillegg!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-05-11, 19:24   #1
Haense
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2009
Haense er på en erverdig vei

Til dere som trener i tillegg!

Hei. Lurer bare på noe.

Jeg har nettopp begynt med denne dietten, og følger den til punkt og prikke. I tillegg er jeg en halvtime på tredemølla hver dag (mandag til fredag) og går raskt med en avsluttende lett jogg. Jeg registrerer at jeg går ned i vekt ganske raskt enda, noe som jo skjer mange i begynnelsen.

Spørsmålet mitt er, merker dere som trener at vekten står stille over en lengre periode (f. eks. 2-4 uker eller mer)? Mitt skikkelige skrekkscenario er at vekten blir stående stille selv om jeg er på dietten og trener 5 dager i uken. Da tror jeg at jeg fort vil finne tilbake til gamle synder for trøst... Håper ikke det skjer, og skal prøve å holde meg skikkelig i skinnet, men håper noen kan dele noen tanker om dette hvis dere har opplevd det!

Gammel 26-05-11, 19:26   #2
Dolsi
Seniormedlem

Medlem siden: May 2010
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Til dere som trener i tillegg!

At vekta stopper opp i perioder vil vi nok alle oppleve, det skjer uansett kur og livvstil.
Det gjelder da bare å holde ut og ikke gi opp så kommer det nok i gang igjen

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 19:35   #3
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Helt vanlig at vekta stopper opp i perioder. Dersom man vet at man har lett for å henge seg opp i vekta og panikkere over stillstand eller oppgang er det like greit å sette den bort syns jeg. Bruk heller målbånd og klær.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 21:59   #4
Haense
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2009
Haense er på en erverdig vei

Tusen takk for svar. Får gjøre dette hvis det skulle skje. Får bare prøve å fortsette og bruke andre ting for å måle på kroppen istedet!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye trener dere, hva trener dere og hvilken kostholdstil har dere? Tiril77 Lavkarbo generelt 30 05-04-11 14:55
Dere som teller kalorier i tillegg til karber.. helsefreak Spørsmål og svar 2 30-10-10 00:40
Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (Helt ny her og lurer jo litt) Bubbla Ketolysekuren 24 09-02-10 00:01
Dere på ketolyse, hvor mye trener dere? høna Ketolysekuren 5 13-07-08 14:14
Hva trener dere, og når på dagen trener dere? Chumpsy Lavkarbo generelt 7 08-08-05 20:26

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.