Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Går dere opp eller ned i vekt uka før mensen?Syns å høre at "alle" går opp siste uka før mensen, men er det virkelig sånn? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: mindre kh
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Bodø
Alder: 45
![]() |
Sv: Går dere opp eller ned i vekt uka før mensen?Jeg blir 1-2 kg tyngre i løpet av uka før mensen. På mensen dag 3 tisser jeg litervis(føles det som ) og så er jeg tilbake til vekta jeg hadde før:-) Eller enda lavere, hvis jeg har vært riktig flink |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: under 50 karber om dagen
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Sv: Går dere opp eller ned i vekt uka før mensen?
Dette opplevde jeg også denne gang. Tror kroppen min har jobbet litt med å komme i gang etter fødsel og ammeslutt, føler enda ikke jeg er helt tilbake i gjenge. Men på lavkarbo ser det ut til at jeg er mer regelmessig enn noen gang før.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går dere opp eller ned i vekt uka før mensen?Jeg går opp en kg som forsvinner i løpet av uka.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Går dere opp eller ned i vekt uka før mensen?Jeg har fått mensen idag og hadde veiedag idag. Vekta viste 500 gram opp denne uken. Har følt meg oppblåst og tung hele uka så jeg skjønte at det var mensen som kom |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
![]() |
Sv: Går dere opp eller ned i vekt uka før mensen?Jeg holder meg stabil eller går ned de ukene før eller når mensen er.
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går dere opp eller ned i vekt uka før mensen?Jeg går opp en drøy kilo før mensen, og det har jeg alltid gjort.
![]() |
![]() |
#9 |
Juniormedlem
Hvor: Sogndal
Alder: 37
![]() |
Sv: Går dere opp eller ned i vekt uka før mensen?Går opp nesten 3 kg jeg.. Men det forsvinner så fort mensen er komt igang, men føler meg "pløsete" hele tiden mens mensen varer.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Går dere opp eller ned i vekt uka før mensen?Går opp både 1 og 2 kilo når jeg venter mensen jeg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Går dere opp eller ned i vekt uka før mensen?jeg fikk mensen tirsdag, ikke hatt den siden desember pga pcos, gått opp 100 gram da siden i går, huff |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Går dere opp eller ned i vekt uka før mensen?Dette har jeg aldri sjekket. Bryr meg heller ikke. Blir litt pløsete i magen dagene før. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dere som hadde 74-76 kg i vekt da dere begynte, hvordan gjør dere det? | beate | Ketolysekuren | 10 | 28-11-11 22:51 |
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! | Iset | Lavkarbo generelt | 28 | 20-10-11 19:43 |
Dere som går opp i vekt under mensen, når går man det ned igjen? | Sophie | Generell diskusjon | 3 | 25-08-09 22:34 |
Dere som går ned i vekt på generell lavkarbo, eller egenkomponerte varianter | Calvin | Lavkarbo generelt | 7 | 20-04-08 11:19 |
Har dere hatt dårligere nedgang når dere har mensen? | Cec | Ketolysekuren | 9 | 16-10-07 13:44 |