Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sukkersprekk med skikkelig kvalme og generell elendighetOk, igår skjedde det, arrangerte barnedåp og bøtta innpå med søte kaker etc, merka jeg ble kvalm etterhvert,følte meg skikkelig uvell utover kvelden og kjenner det ennå idag, egentlig bra at kroppen min tydeligvis er avvent sukker i særlige mengder, kjente ihvertfall hva jævelskapen gjorde med kroppen, får ta det roligere på neste utskeielse og bare smake litt på kakene |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
![]() ![]() |
Sv: Sukkersprekk med skikkelig kvalme og generell elendighetKroppen kan reagere veldig negativt på høyt inntak av sukker etter lang tids avholdenhet. Jeg blir helt skjelven og i ulage av høykarbomat nå som jeg omtrent ikke har rørt det siden november i fjor. Det er god grunn til at jeg har lavkarbo som livsstil |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukkersprekk med skikkelig kvalme og generell elendighetHadde det sånn i førsten, men nå, etter tre år, tåler kroppen en utskeielse mye bedre
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Generell trening i ketose | mats_ | Trening | 13 | 25-04-11 18:39 |
Generell lavkarbo og amming? | mette_moj | Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende | 14 | 15-01-11 21:12 |
Ketolyse vs. generell lavkarbo | Sense | Ketolysekuren | 2 | 14-07-08 18:43 |
HJELP! Sp.mål ang generell lavkarbo | lily | Lavkarbo generelt | 8 | 06-04-08 19:29 |
Bøker om generell ernæring.. | Fjonken | Bøker om ernæring og helse | 2 | 12-04-06 11:12 |