Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Trenger litt hjelp..hei hei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger litt hjelp..Det kan jo hende du er en av dem som ikke reagerer så godt på melk... ? Hva med å bytte ut melk med f.eks mer egg og makrell i tomat (om du liker det) for en periode?
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() |
Sv: Trenger litt hjelp..Jeg trener også mye, og var vant til at et par timer med høy intensitet gikk helt fint. Så la jeg om kostholdet for litt over et år siden, og da klarte jeg ikke en vanlig aerobic time uten å ta pauser, stoppe opp og gå og sånn. Jeg fortsatte å gå på trening som normalt, men reduserte intensitet og varighet (en time i stedet for to, en dag mindre i uka). Etter to-tre måneder merket jeg ingen forskjell fra før jeg la om kosten. Nå tenker jeg ikke på det i det hele tatt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? | TreningsFrøkna | Mer enn 30 kg overvekt | 10 | 07-02-11 18:49 |
Ny her og trenger litt hjelp | Gelica | Generell diskusjon | 10 | 24-06-10 11:52 |
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring | digger | Ketolysekuren | 4 | 07-01-09 22:35 |
Ny her og trenger litt hjelp ... | Marthe81 | Lavkarbo generelt | 2 | 27-04-08 20:20 |