Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Når man er invitert bort i festlag? Hva gjør man da?Ja, hva gjør man når maten i selskapet er noe vi på lavkarbo ikke kan spise? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 37
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når man er invitert bort i festlag? Hva gjør man da?Jeg hadde laget en liten posjon lavkarbo-rømmegrøt og en kake du kan spise å tatt med. Det er sånn jeg gjør når jeg blir bedt bort, har aldri fått noe negativ respons på det |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :)
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når man er invitert bort i festlag? Hva gjør man da?Litt rømmegrøt og mye spekemat hadde jeg gått for, tror jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Sv: Når man er invitert bort i festlag? Hva gjør man da?Takker for svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
Sv: Når man er invitert bort i festlag? Hva gjør man da?Hvis du blir skikkelig dårlig av vanlig rømmegrøt, så kan du jo ta med din egen og si at du ikke tåler vanlig? Det er jo det som er sannheten og det kommer nok ingen til å reagere på. (de burde iallefall ikke det) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang.
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når man er invitert bort i festlag? Hva gjør man da?Jeg hadde spist litt av rømmegrøten |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 53
![]() ![]() |
Sv: Når man er invitert bort i festlag? Hva gjør man da?I sånne settinger tenker jeg litt at jeg hat valgt lavkarbo som vei, så lenge jeg ikke har sykdommer som gjør at jeg MÅ holde meg unna høykarbomat så er en dåp, bryllup, runde tall, julaften osv dager jeg tar det jeg får servert. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:)
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når man er invitert bort i festlag? Hva gjør man da?Å hjelpe til med baking er ofte ganske kjærkomment, har selv ofte fått hjelp til det, så er en god løsning. Jeg hadde nok spist noe grøt og heller kuttet på sukkeret, sneket med mitt eget i og med at du vet menyen på forhånd. Spekemat er jo grei skuring. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH
![]() |
![]() |
#9 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Øvre Romerike
![]() |
Sv: Når man er invitert bort i festlag? Hva gjør man da?Jeg skal i bryllup til broren min i august, og der skal det serveres koldtbord. Siden vi har vært så åpne om kostholdet så har jeg fått forespørsel om jeg ikke kan lage et par retter og en kake som vi og de med diabetes kan spise. Synes det er helt supert jeg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
![]() |
Sv: Når man er invitert bort i festlag? Hva gjør man da?Hadde håpet på koldtbord, da er det alltid masse man kan spise! Masse godt kjøttpålegg og gjerne litt grønn salat, og kanskje kald kylling. Namnam! Men nå får jeg gjøre det beste utav det |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
Sv: Når man er invitert bort i festlag? Hva gjør man da?Stort sett synes jeg det går bra å være borte i selskap, men set at de ikke blir lett når det et rømmegrøt til mat. Jeg synes også det er flaut å ha med egen mat, så skjønner deg veldig godt der altså!!! Jeg har vendt meg til å ha med eget brød, og bruket unnskyldningen om at jeg ikke tåler hvetemel (noe som et sant altså). Liksom enklere enn å si at jeg spiser lavkarbo, men føler meg litt feig. Ingen som reagerer ihvertfall, veldig behagelig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hjelp ... Er invitert i selskap, hva gjør jeg? | Engledans | Ketolysekuren | 33 | 11-03-11 22:07 |
Hva gjør dere når dere er bedt bort på middag? | emma1 | Spørsmål og svar | 16 | 16-06-10 22:42 |
Hva gjør du når du er invitert bort på middag? | Pelen | Ketolysekuren | 6 | 12-08-08 03:12 |
Invitert til 50årsdag - Hva med cognac....? | jorang | Ketolysekuren | 5 | 21-02-07 16:47 |