Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Chatten...

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-04-05, 22:33   #1
cathrine
Seniormedlem

cathrine sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Chatten...

Jeg kommer ikke inn på chatten....hvordan funker det? Det står jeg må svare "yes" i pop-up-vinduet, men det kommer bare opp en blank side med et lite kryss i venstre hjørne...

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 22:36   #2
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

funker for meg.. er på nå

Gammel 19-04-05, 22:43   #3
cathrine
Seniormedlem

cathrine sin avatar

cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Neeii...funker ikke for meg...Det står bare "husk å svare "yes"...bla-bla....øverst også ikke noe mer..Hvor er det pop-up vinduet der jeg må svare "yes"???

Gammel 19-04-05, 22:46   #4
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av cathrine

Neeii...funker ikke for meg...Det står bare "husk å svare "yes"...bla-bla....øverst også ikke noe mer..Hvor er det pop-up vinduet der jeg må svare "yes"???

Har du blokkert for popups?

Gammel 19-04-05, 22:46   #5
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Det kommer opp det Ikke alle nettlesere som takler det like bra, så prøv å ikke røre viduet mens siden lastes. Om du planlegger å bruke den litt, velg: Always

Gammel 19-04-05, 22:51   #6
cathrine
Seniormedlem

cathrine sin avatar

Er blokkert for pop-ups, ja...Er det derfor jeg ikke kommer inn eller er det som du sier, hp, at det bare kan ta litt tid?

Gammel 19-04-05, 22:54   #7
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Opprinnelig lagt inn av cathrine

Er blokkert for pop-ups, ja...Er det derfor jeg ikke kommer inn eller er det som du sier, hp, at det bare kan ta litt tid?

Er nok fordi du har blokkert popups, ja

Gammel 19-04-05, 22:55   #8
cathrine
Seniormedlem

cathrine sin avatar

Ok...da må jeg ta tak i gubben og si hva jeg vil...så ordner det seg nok..!

Prøver igjen en annen dag jeg da

Gammel 19-04-05, 22:58   #9
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Det tar litt tid (ihvertfall på de maskinene jeg har brukt), tror ikke denne blir stanset av pop-up-killers. Det er en Java pop-up, så du må i tillegg åpne for at du kan kjøre java og javascript i nettlesern din - det er standard. Men om du har skjerpet instillingene, eller bruker en Norton/Norman sikkerhetspakke så kan det hende du har blokker disse også

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Chatten er tilbake! HP Informasjon 30 06-06-05 22:23
Enkel forklaring av chatten HP Informasjon 1 02-11-04 20:59
Chatten Sulphur Generell diskusjon 2 19-07-04 22:42

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.