Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Lillehammer
![]() |
![]() Har noen tips til å nå mitt mål?synes lavkarbo er litt vanskelig. Har gått på det halvannen uke. Gikk ned over en kg første uka fra 74.1 til 72.8, men i dag tidlig var jeg oppe i over 73 igjen. greit at jeg koste meg litt på lørdag og fikk i meg 70 karbs, men ligger på rundt 20-25 ellers. Uansett, fikk en liten nedtur etter en uke med spenning. Er jo så ny på dette at jeg ser på vekta morgen og kveld. Veldig ivrig |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen tips til å nå mitt mål?I begynnelsen mister du jo en del vann. Og hvis du skeier ut og spiser salt mat så vil vekta øke. Det viktigste av alt er å ha TÅLMODIGHET |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg)
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Lillehammer
![]() |
Sv: Har noen tips til å nå mitt mål?Takk for svar. trenger å høre at jeg er flink |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kan noen se igjennom matinntaket mitt? | Runegutt | Ketolysekuren | 30 | 19-03-10 11:23 |
Kan noen kommentere mitt matinntak i dag? | Sophie | Lavkarbo generelt | 11 | 20-08-09 11:51 |
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? | Aadna | Generell diskusjon | 2 | 02-08-06 00:15 |
Mitt beste tips mot godtesyke. :) | Iset | Lavkarbo generelt | 12 | 19-09-04 01:01 |