Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 49
![]() ![]() |
Er jeg "ferdig slanka"?Nå har vekta stagnert i ca 2 mnd... Jeg begynner å tro at kroppen min ser på seg selv som "ferdig slanka"? Men det er tross alt ca 7-8 mer enn det jeg trodde var kroppen min sin "normalvekt". Hadde magen vært flatere og "baderingen" rundt magen vært borte, ville jeg kanskje vært mer fornøyd da. Men selv om jeg har gått betydelig ned totalt sett siden jeg begynte, så føler jeg at "valkene" har fulgt med hele veien - og at jeg ser like blubbete ut som før. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg "ferdig slanka"?Det høres ut som om kroppen ommøblerer. Det du kan gjøre for kroppen din er å gi den gode byggematerialer og ellers kose deg. Send vekta på ferie og bruk bare målebånd!
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg "ferdig slanka"?Har du gått ned mye? Det er vanlig med lange platåer og stillstand når man bare har noen få kilo igjen. Jeg tror dette er noe man bare må akseptere - og det kan jo være som du sier at kroppen er fornøyd med nedgangen og synes de siste kiloene faktisk bør være der.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg "ferdig slanka"?Hvorfor spiser du bare nøtter? Kanskje du er en av dem som må telle kalorier? Eller kanskje noe av det du spiser ikke hjelper deg til å gå ned, som nøtter, fløte, ost eller brøderstatninger? Om du kun spiser grønnsaker som karbohydratkilde, ja ketolyse etter boka og ikke spiser for mye eller for lite ved måltidene kanskje løsner det? Men det er vanlig at det er et vektplatå og så løsner det plutselig igjen etter en tid. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 49
![]() ![]() |
Sv: Er jeg "ferdig slanka"?
Hehe... nei dette var kun i dag og vært et par dager nå... er liksom ikke sulten.... Spiser derfor litt nøtter for å få noe i magen og drikker mye |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Rask, enkel og utrolig god "potet"salat (blomkålsalat). (Nesten fiks ferdig) | marjusen | Annen mat | 0 | 27-05-11 16:54 |
Maten ferdig og levert på "døra" | Linda Merete | Generell diskusjon | 2 | 18-03-11 21:33 |
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? | tonemor | Ketolysekuren | 1 | 29-08-08 10:59 |
Hvor mange kg opp når man er "ferdig" | mindor | Eurodiett | 1 | 17-07-08 12:53 |
Spiser dere "ferdig" kjøttvarer? | cilemora | Dr Lindbergs | 8 | 31-10-07 20:23 |