Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Er dette normalt?Hei
2. uken begynte jeg derfor med magnesium tilskudd, og det hjalp. Men i dag er den andre uken ferdig, og jeg har gått opp 1kg!! Har dog roet ned tempoet på treningen (ble fort sliten/svimmel), men trener fortsatt hver 2. dag med vekter (tunge frivekter, ca. 1 time) og tar noen gåturer innimellom. Er det normalt å gå opp igjen på denne måten? En typisk dag ser forøvrig slik ut: Frokost 3 egg, en pakke bacon, majones, 2 skiver ekte Norwegia. Vann + soft kaffe. Lunch Ca. 350g salat med isbergsalat, kylling m/skinn, brokolli, ost, blomkål, agurk, litt tomat, rå løk og paprika. Toppet med olivenolje. Vann + sort kaffe. Middag 200g biff eller nakkekotlett eller 2xkyllinglår. 1/4 Brokolli og litt paprika/løk. 50-100ml matfløte. Av og til litt majones eller ketchup (uten sukker) til. Grillkrydder, salt og pepper. Kvelds Et par osteskiver med majones og kanskje litt kjøtt. I løpet av kvelden blir det ganske mye FUN light saft. Tar i tillegg rosenrot, ginseng, multivitaminer, litt tran, magnesium og kalsium. Noe jeg burde kutte ut/erstatte/minske? Gjør jeg ting riktig? Setter stor pris på evn. svar. ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette normalt?Dette ser da strålende ut ! Du er bare inne i de vanskelige ukene (4-6, se min journal)). Ha fokus et par uker frem i tid, ikke bli stresset av et kilo opp på dette stadiet i kuren. Spis gode grønnsaker og nok fett. Lykke til ! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
1 uke: ned 2,6 kg - er dette normalt? | Netteliten | Mer enn 30 kg overvekt | 14 | 08-09-11 02:08 |
Er dette normalt? Noen spørsmål fra en nybegynner | john85 | Lavkarbo generelt | 9 | 14-12-09 10:55 |
Er det normalt? | elfi | Optimal Ernæring | 13 | 19-04-09 19:06 |
Er dette normalt? (ang dobesøk) | fagremøy79 | Lavkarbo generelt | 6 | 16-04-09 21:42 |