Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Sukrin på engelsk?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 24-08-11, 21:07   #1
Hanne-aug2011
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Katy, Texas, USA
Hanne-aug2011 er på en erverdig vei

Sukrin på engelsk?

Hva er sukrin på engelsk?
Prøver å få tak i det her borte, men ikke funnet ennå. Kun masse andre søtningsstoffer
Jeg trenger sukrin så jeg kan lage Snickers og annet godt!

Hanne-aug2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver seg på lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 21:32   #2
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Sukrin på engelsk?

Det heter erythritol og kan i alle fall søkes på det navnet på iherb

Sitat:

... Sukrin er et 100 % naturlig produkt uten tilsetningstoffer, basert på sukkeralkoholet Erythritol...

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 22:43   #3
Hanne-aug2011
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Katy, Texas, USA
Hanne-aug2011 er på en erverdig vei

Takk. Fant et merke som heter Truvia hvor det står erythritol, rebiana, natural flavors, håper man kan lage karamell av den... Men fant ikke noe melis produkt, kun sukker. Får evt bestille på amazon.com. Fant noe der også.

Hanne-aug2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver seg på lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 12:37   #4
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Ser ut som om rebiana er laget av stevia, og mange sier at det å blande to forskjellige søtningsmidler fjerner eventuelle bismaker. Her får du to naturlige midler ferdigblandet. Høres bra ut
Sukrin kan du i alle fall kjøre til melis selv, om du har miksebolle med kniv til en stavmikser eller lignende. Det blir veldig lett, så du bør ikke åpne lokket før det har lagt seg i bollen ellers flyr det ut på eventyr.
Now Foods har 100%erythriol om du vil teste det en gang.
Lykke til med forsøk på karamell, håper det fungerer

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Engelsk cheddar? ingatoppen72 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 09-02-11 21:55
Hva er kruskakli på engelsk? Chucky Spørsmål og svar 2 04-10-09 09:35
Kakebunn på engelsk Trolljenta Generell diskusjon 14 17-06-09 10:09
Lavkarbo på engelsk Enid Lavkarbo generelt 9 23-09-07 22:47
Noen som er god i engelsk? Borealis Generell diskusjon 7 23-05-07 21:49

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.