Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvilke kriterier er det for å få dekket bukplastikk?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-09-11, 17:52   #1
Engmar
Juniormedlem

Engmar sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Engmar er på en erverdig vei

Hvilke kriterier er det for å få dekket bukplastikk?

Lurer litt på dette. Har tatt av endel kg men etter fire sv.skap ser ikke magen ut. Jeg sliter psykisk. Var nettopp i syden, men kledde aldri av meg t skjorten og badet ikke med barna mine. Dette er så slitsomt. Jeg finner aldri klær jeg føler meg fin i. Magen buler og henger over buksene. Er sånn ellers grei slank. Var over åtti kg men målet er å holde 65+- Hva skal til for å få dekket dette? Evt hva koster det av egen lomme ca?

Engmar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 18:59   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke kriterier er det for å fÅ dekket bukplastikk?

Du bør ha et heng som gir deg plager i form av lukt, sopp, sår etc evnt veldig fremtredende, langt heng!
Du skal også ha BMI under 30, helst 28 er det vel nå, og ha holdt denne vekten i minst 6 måneder!

Kriteriene er litt forskjellige fra sted til sted, men sånn du beskriver er du helt klart en kandidat.

Be fastlegen din henvise deg slik at du kommer inn til konsultasjon, så får de heller ta det derfra. Sjekk ut Fritt sykehusvalg og se hvor det er kortest ventetid i nærheten av der du bor, eller hvor som helst ofr den sakens skyld!

De fleste steder er det ganske lang ventetid i det offentlige. Privat får du det gjort i løpet av noen uker til en pris av 40- 50 000,-. Prisen varierer litt med hvor mye du trenger å få gjort i forhold til fettsuging og sying av magemuskler.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info Impulsiw Mer enn 30 kg overvekt 420 10-03-14 10:48
Kriterier for å få slankeoperasjon? sam03 Generell diskusjon 24 11-04-11 16:01
Hvor høy BMI må man ha? (For å få dekket slankeoperasjon) paprika Spørsmål og svar 5 08-07-10 03:49
Betyr store mengder ketoner i blodet at kroppens energibehov i øyeblikket er dekket? Herb Spørsmål og svar 1 04-11-09 21:00
Paprika-dekket Laksefilet Marianne Middag 0 09-10-04 23:24

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.