Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2005
![]() |
Hvilke kriterier er det for å få dekket bukplastikk?Lurer litt på dette. Har tatt av endel kg men etter fire sv.skap ser ikke magen ut. Jeg sliter psykisk. Var nettopp i syden, men kledde aldri av meg t skjorten og badet ikke med barna mine. Dette er så slitsomt. Jeg finner aldri klær jeg føler meg fin i. Magen buler og henger over buksene. Er sånn ellers grei slank. Var over åtti kg men målet er å holde 65+- Hva skal til for å få dekket dette? Evt hva koster det av egen lomme ca?
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke kriterier er det for å fÅ dekket bukplastikk?Du bør ha et heng som gir deg plager i form av lukt, sopp, sår etc evnt veldig fremtredende, langt heng!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info | Impulsiw | Mer enn 30 kg overvekt | 420 | 10-03-14 10:48 |
Kriterier for å få slankeoperasjon? | sam03 | Generell diskusjon | 24 | 11-04-11 16:01 |
Hvor høy BMI må man ha? (For å få dekket slankeoperasjon) | paprika | Spørsmål og svar | 5 | 08-07-10 03:49 |
Betyr store mengder ketoner i blodet at kroppens energibehov i øyeblikket er dekket? | Herb | Spørsmål og svar | 1 | 04-11-09 21:00 |
Paprika-dekket Laksefilet | Marianne | Middag | 0 | 09-10-04 23:24 |