Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ikke all grønn te er laget liktJeg drikker grønn te. Masse. Vanligvis liptons eller twinnings med ulike smaker - fra pose. Gjerne 4-5 kopper på en arbeidsdag + 2-3 kopper på kveldstid. Dette har jeg gjort de siste 5-6 årene.
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint Sist redigert av smgj : 01-09-11 kl 12:15. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
![]() |
Sv: Ikke all grønn te er laget liktauda... litt sterk den da... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 37
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke all grønn te er laget liktJeg har drukket opp snart to bokser av rema sin grønne te og kan ikke si jeg har merket noe på tennene.. Men mengden har sikkert en del å si, jeg drikker max tre kopper om dagen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :)
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Ikke all grønn te er laget liktUff, det hørtes ikke bra ut. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ikke all grønn te er laget liktJeg har nå gått tilbake til en salig blanding av twinnings grønne teer og liptons. Etter 2-3 grundige tannpusser så ser også tennene ok ut.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Grønn paprika - ikke rød eller gul? | HappyMe | Lavkarbo generelt | 1 | 24-03-11 12:47 |
Har laget peppermyntestenger ... | Fredrikke07 | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 22 | 05-12-10 17:55 |
Laget pizza i dag! | Tøsa! | Ketolysekuren | 11 | 30-11-10 01:57 |
Mennesket er ikke laget for å spise kjøtt!! | Iset | Generell ernæringsdebatt | 6 | 08-02-05 17:02 |
Har der lagt merke til at dl mål på grønnsaker ikke er likt det i vekt? | Amygdala | Induksjonen | 2 | 05-07-04 14:09 |