Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Cocosa Extra Virgin - Rimeligere

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-09-11, 07:42   #1
macadamia79
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Cocosa Extra Virgin - Rimeligere

Bare til info
http://www.iherb.com/Nutiva-Organic-...5-mL/5280?at=0

Denne smaker akkurat som den grønne Cocosa Extra Virgin fra Soma som koster 180kr for et glass på helsekosten, jeg har blindtestet et par ganger nå

To stk inkludert frakt (totalt 900g kokosolje) koster ca 150kr fra iHerb - dvs ca halv pris, kan være greit å ta med seg hvis en hundrings her og der betyr noe.

Gammel 12-09-11, 08:27   #2
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Cocosa Extra Virgin - Rimeligere

Har denne bestilling http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas...08-g/7227?at=0.
Det kommer ikke frem hvordan den du linket til er fremstilt annet enn at den ikke er bleket osv. :

Sitat:

Not refined, deodorized, or bleached! Savor its naturally rich aroma and enticing light taste.

For den fra Jarrow Formulas står det følgende om man blar seg nedover:

Sitat:

...Jarrow Formulas Extra Virgin Organic Coconut Oil from the fresh flesh of the coconut palm fruit, (Cocos nucifera) is unrefined and expeller-pressed in a controlled, indoor environment. This specific process does not utilize any solvents and preserves the volatile compounds responsible for imparting the rich, familiar flavor of coconuts....

Det fikk meg til å velge den fra Jarrow Formulas. Men kan veldig godt hende at den du bestilte er like bra selv om de ikke har vært like bevisste med å "dokumentere" det.

Og her koster den Cocosaen forresten 195 kr!

Gammel 12-09-11, 12:07   #3
macadamia79
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Det fikk meg til å velge den fra Jarrow Formulas. Men kan veldig godt hende at den du bestilte er like bra selv om de ikke har vært like bevisste med å "dokumentere" det.

Jeg bestilte den også - og ser/kjenner/smaker ingen forskjell på Nutiva og Jarrow sin. (Det betyr jo ikke at de ER helt like da

Gammel 12-09-11, 16:45   #4
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av macadamia79, her.

Jeg bestilte den også - og ser/kjenner/smaker ingen forskjell på Nutiva og Jarrow sin. (Det betyr jo ikke at de ER helt like da

http://nutiva.com/products/coconut-o...nefits-nutiva/

Gammel 12-09-11, 18:46   #5
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Ah, supert! Da blir det hipp som happ hva man kjøper og prisen er omtrent lik.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Cocosa - vanlig eller extra virgin lille_trille Lavkarbo generelt 6 09-06-11 20:37
Cocosa extra virgin? Perleblomsten Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 26-04-11 00:15
Cocosa pure eller extra virgin? moniq Kosttilskudd 7 28-08-10 07:28
Cocosa kokosolje - Extra Virgin eller vanlig? donjuanwannabe Atkins kosthold 21 11-03-10 12:29
Cocosa Extra Virgin Sungrazer Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 04-11-09 22:07

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.