Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hva har skjedd nå, da? Vektnedgang ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-09-11, 12:57   #1
Smelia
Medlem

Smelia sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Alder: 37
Smelia er på en erverdig vei

Hva har skjedd nå, da? Vektnedgang ...

Forrige veke var eg overlykkelig fordi eg hadde komt ned på 80,3 og delmålet mitt e 79 og då tenkte eg at NO e det bare 400 gram til så har eg nådd delmålet... og denne veka som var har eg vært i ketose og vore flink med trening... og i dag var eg SO klar for 79 tallet og gikk på vekta og bare 81,3 ! NEDTUR DELUX! Men ka kan være grunnen? kan det være pga at eg åt litt salte peanøtter i går kveld? og litt baconsvor? E det rett og slett vatn som har sett seg i kroppen?? Kan det være at reslutatet e anneleis om eg går på vekta igjen om et par daga?

Smelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 13:05   #2
Lulla84
Seniormedlem

Lulla84 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 41
Lulla84 er ny på veien

Sv: ka har skjedd no då?? Vektnedgang...

Det kan være mye, og syns ikke vektøkningen er så stor. Kan hende du har litt i magen, evnt ja avføring på vei, Jeg kan nesten veie 1 kg mindre noen ganget etter dobesøk. Har du spist noe før du veide deg i forhold til sist du evnt veide deg. Regner med di veier deg i bare trusa ? Jeg går også opp nesten 2 kg ved eggeløsning fordi jeg blir mere oppblåst.

Gammel 12-09-11, 13:08   #3
Smelia
Medlem

Smelia sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Lulla84, her.

Det kan være mye, og syns ikke vektøkningen er så stor. Kan hende du har litt i magen, evnt ja avføring på vei, Jeg kan nesten veie 1 kg mindre noen ganget etter dobesøk. Har du spist noe før du veide deg i forhold til sist du evnt veide deg. Regner med di veier deg i bare trusa ? Jeg går også opp nesten 2 kg ved eggeløsning fordi jeg blir mere oppblåst.

nei, har lite i magen . vege meg alltid på morgon etter dobesøk og før mat... ... e ikkje oppblåst.. men e nettop ferdig med mensen..

Gammel 12-09-11, 13:28   #4
Lulla84
Seniormedlem

Lulla84 sin avatar

Lulla84 er ny på veien

Oki .. Håper det går fort ned igjen Vekta mi svinger hvertfall mye inni mellom, og gjerne da en sammenheng med hva jeg puttet i munnen dagen før .

Håper du når delmålet ditt snart

Gammel 12-09-11, 13:43   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Du har ikke lagt på deg en kilo fett på noen dager. Det er bare vann, sannsynligvis etterdønning etter mensen og baconsvor/peanutter!
Spis som vanlig, få i deg nok vann og vei deg igjen om 3 dager, så er det nok borte skal du se!

Gammel 12-09-11, 14:02   #6
Smelia
Medlem

Smelia sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du har ikke lagt på deg en kilo fett på noen dager. Det er bare vann, sannsynligvis etterdønning etter mensen og baconsvor/peanutter!
Spis som vanlig, få i deg nok vann og vei deg igjen om 3 dager, så er det nok borte skal du se!

Ok veie meg på torsdag igjen eg då! Skal komme tilbake med tilbakemelding her eg då

Gammel 12-09-11, 14:21   #7
Lulla84
Seniormedlem

Lulla84 sin avatar

Lulla84 er ny på veien

Flott . spennende å se om du har detti ned i vekt igjen

Gammel 18-09-11, 23:57   #8
Smelia
Medlem

Smelia sin avatar

Sv: Hva har skjedd nå, da? Vektnedgang ...

Juhuuuu!!! Ja, eg lovte jo en oppdatering etter nedturen min Torsdag gjekk eg på vekta og var skikkelig spent! Har ikkje sett 70 tallet på mange år... og der sto det magiske tallet 79,9 !!!!! LOVE IT!! So no har eg endelig nådd delmålet mitt! Next up e under 70 <3 68 <3 trivselsvekt!!!

Gammel 19-09-11, 00:31   #9
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Saltet har bundet vann, sikkert. Du burde kanskje spise andre nøtter enn peanøtter, siden det finnes nøtter med mindre karbohydrater?? Som pecan, valnøtter, mandler og hasselnøtter.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 06:10   #10
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Gratulerer med nådd delmål!

Jeg har det samme som deg i dag - men jeg visste det kom til å skje. Opp 900 gram.... Så i dag er det vann vannn og atter vann som gjelder.

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som vet hva som har skjedd med ketolyseforumet? Petra71 Generell diskusjon 1 09-07-11 23:50
Noe merkelig har skjedd ... Titania Livets lyse side 3 17-12-10 18:05
Hva har skjedd med Lavkarbopikene? mill@ Generell diskusjon 7 02-09-10 12:51
Hæh? Nå har det skjedd noe merkelig.... Iset Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 24-06-04 11:58

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.