Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
Xtravaganza tull ..?Heisann! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: No idea!
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Xtravaganza tull..?Det er ikke bare tull, det er direkte farlig for deg å bare spise 500 kalorier om dagen! Men man kan visstnok velge helfart eller halvfart (tror jeg det heter), og den hvor du ikke går på shakene, men spiser vanlig mat og får veiledning og trener sammen er ganske bra tror jeg. Jeg har en venninne som gikk der, og hun gikk ned ganske mye i løpet av 6 måneder eller mer. Jeg så på kostholdet hennes, og det ligner veldig på forstadiet til Fedon Lindberg, dvs en sen fase i Eurodietten. Jeg gikk på det (Fedon nå), og det er mindre fett og noe mer karbohydrater enn de mest dominerende diettene her inne på lavkarbo.no. Men jeg er svært fornøyd, har gått ned 25 kg. Det tok noen år, men jeg holder enkelt vekten og spiser nå Fedonkosthold som jeg er godt fornøyd med. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: det blide sørland
![]() |
Sv: Xtravaganza tull..?Jeg vil ikke si at det er bare tull, men for noen passer det kansje ikke. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: xtravaganza og LK generelt
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
Sv: Xtravaganza tull..?Legen min sa dette var skummelt i samråd med kostholds lege, mens de på spenst mente at de ikke visste hva dette var. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: No idea!
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Xtravaganza tull ..?Direkte farlig er det jo ikke. Hos oss får ikke deltakerne gå på pulver i mer enn 4 uker uansett, og pulveret er for å få den kickstarten som mange kanskje trenger. Kroppen tåler en eller to uker på pulver ala 500 kcal om dagen før man begynner å introdusere måltider. Er jeg fan av pulver? Nei! Du får ikke i meg de shakene frivillig - men det er fordi de smaker pyton og syntetisk. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
![]() ![]() |
Sv: Xtravaganza tull..?
Jeg liker ikke pulverkurer jeg heller, men har nå gått både på nutrilett og easy life..... men aldri mer. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dietter og kaloritelling er bare tull | MFUS | Spørsmål og svar | 19 | 06-10-10 01:00 |
Lavkarbo er noe tull | Lene:) | Ketolysekuren | 6 | 18-05-10 00:56 |
Er dette tull? | jente21 | Lavkarbo generelt | 4 | 13-08-08 10:28 |