Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
![]() ![]() |
Jeg var hos legen i dag ...for første gang siden jeg startet på lavkarbo. Der var det bare positive ord å hente! Jeg har aldri smilt så mye på vei ut av et legekontor. "Får du i deg nok fett?" spurte han. Han mente det var flott at jeg spiste rømme og fløte, og syntes det var veldig smart å kjøpe bok av Hexeberg. Og jeg som trodde "de fleste leger" var i mot lavkarbo?? Så feil kan man ta! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 41
![]() |
Sv: Jeg var hos legen i dag...Er nok egentlig ikke så mange som er i mot det
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg var hos legen i dag ...Mange som ikke er i mot, men pga Statlige føringer kan de liksom ikke anbefale det heller.....
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Hvor: Nordland
![]() |
Re: Jeg var hos legen i dag ...Min voksne datter som i likhet med meg har gått på lavkarbo i vel 2 måneder, fikk KJEFT av en eldre lege i dag fordi hun gikk på lavkarbo. Hun har slitt med vanvittig mye luft i magen den siste uken, og dette kommer rett etter måltidene. Hun trodde på litt fornuftig hjelp. men fikk beskjed om å kutte lavkarbo tvert. Det var årsaken til at hun ikke var i form, og et resultat av feil kosthold. Siden hun startet har hun gått ned ca 10 kg og vært i super form - helt til den siste uka. Hun ønsker selvsagt ikke stoppe med lavkarbo, men klart en blir i tvil når noen er sååååå negativ. Godt å høre at det finnes mange som er positive. Det er bare det at det er så tilfeldig hvem du møter på ei legevakt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Hvor: Bergen
![]() ![]() |
Sv: Jeg var hos legen i dag ...Tor jeg hadde litt flaks |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sarpsborg
![]() |
Sv: Jeg var hos legen i dag ...Jeg har starta på lavkarbo for at legen min anbefalte det for å gå ned i vekt. Så jeg er ikke så veldig redd for att det skal være så farlig som mange mener det er |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg var hos legen i dag ...Så flott! Jeg opplevde det samme da jeg fortalte til min fastlege at jeg hadde lagt om kosten. Han smilte og ble så lur at jeg kom til å tenke på at han jammen må ha et slikt kosthold selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Supermoderator
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Jeg var hos legen i dag ...
Hvorfor det? Når man i to måneder har sett at dette er bra for kroppen sin så skjønner jeg ikke hvorfor man skal bli i tvil pga en tilbakemelding fra en dinosaur av en lege? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva er det legen må følge med på? | BenteR | Fysisk og mental helse | 1 | 11-03-11 18:11 |
Det var legen sin det! | Malice | Livets lyse side | 4 | 12-02-11 10:07 |
Besøk hos legen | Sostråle | Lavkarbo generelt | 3 | 09-06-09 13:33 |
Burde jeg dra til legen? | Ella-A | Ketolysekuren | 33 | 03-02-09 20:58 |