Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jojo

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 30-09-11, 09:19   #1
Ingii
Nytt Medlem

Medlem siden: Sep 2011
Ingii er på en erverdig vei

Jojo

Jeg begynte med ketolysekuren for 3 uker siden. Veier meg ca 2 ganger i uken. Er det vanlig at vekten varierer som en jojo? Ned 8 kg, + 4 kg, - 5 kg osv..er det vann i kroppen som gjør det? Jeg er nøyen med kostholdet, og u-stix viser at jeg er i ketolyse. Andre som har erfaringer på dette?

Ingii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 09:47   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jojo

Se på vekta over tid du. Det er helt vanlig at vekta svinger. På meg kan vekta svinge 2kg bare på et døgn, det betyr definitivt ikke at jeg har lagt på meg 2kg på 24 timer, det er ikke mulig.
Det er nok vann og tarminnhold som gjør at man veier mere eller mindre over så korte perioder. Se på vekta over flere uker du, det forteller mye mere enn vekta fra en dag til en annen.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 11:58   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jojo

For det først er du i ketose!
Ketolyse er navnet poå kuren, ketose betegnelsen på tilstanden kroppen er i når den produserer ketoner!

Hva slags vekt har du? Står den på samme sted hver gang?

Det er bra du ikke veier deg hver dag, for som Imse sier, er det best å se på vekten fra uke til uke. Ha en fast veiedag og skriv opp vekten de dagene. Da ser du nok at det går ned fra uke til uke!

Målebånd er også lurt. Vekten kan lure oss noen ganger, selv om cm forsvinner både her og der!

Emneord
jojo-vekt

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jojo-slanking og lavkarbo morthy Lavkarbo generelt 3 27-03-11 13:40
Jeg kan nå regne meg som en jojo-slanker på høyde med Oprah candyland Ketolysekuren 13 03-02-09 12:54

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.