Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Møllerens lavkarbobrødNå har jeg gått ned det jeg hadde satt som mål og er fornøyd.Nå skal jeg prøve å stabilisere vekta.I dag så jeg på Rimi at de har brødblanding(Møllerens lavkarbobrød),det er 12,9g karb per 100g ferdig brød.Er dette noe som er greit tror dere hvis man ikke skal ned i vekt,men heller holde vekta? Takker for svar
![]() |
![]() |
#2 |
Gjest
|
Sv: Møllerens lavkarbobrødBruker dette og er meget fornøyd for å holde vekta. Fungerer også for å gå ned det der. Men har du sjekket brødmiksen som selges på www.funksjonellmat.no? Den er også meget god og med lite karbs (hvis det er noe i det hele tatt) |
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Møllerens lavkarbobrødJa,spiser stort sett bare 1 skive brød om dagen.Får sjekke den andre brødmiksen også.
![]() |
![]() |
#4 |
Gjest
|
Sv: Møllerens lavkarbobrødKjøp 10kg miksen, den er billigere enn porsjonsmiksen. Og brødet er etter min mening mye bedre enn møllerens miks... |
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Møllerens lavkarbobrød
Da skal jeg prøve den
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Møllerens lavkarbobrød | didda65 | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 62 | 03-05-15 22:50 |
Møllerens lavkarbobrød? | Lindemor | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 31 | 21-09-12 21:26 |
Har testet Møllerens lavkarbobrød | Mortil1 | Lavkarbo generelt | 25 | 27-09-11 13:42 |
Møllerens Lavkarbobrød | Phobia | Lavkarbo generelt | 1 | 20-09-11 16:09 |
Møllerens lavkarbobrød? | Mamaphenix 85 | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 6 | 19-09-11 11:03 |