Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
FordøyelsenJeg er ny her og er ganske fersk på lavkarbo....men er i gang med livsttilsendring. Dag 3 i dag...og det føles veldig bra. Spiser egg, fettholdig mat og holder meg til det minimale på karbo, ca 20 gr pr dag. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - vil ha trivsel med maten. Dette er en enkel diett som passer meg.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FordøyelsenSpiser du grønnsaker? Jeg merker at ting går av seg selv når jeg spiser grønnsaker. Men ellers er det ikke rart det blir mindre rester som skal ut når man spiser ting kroppen faktisk bruker opp.. Hører folk si det samme om hunder som får skikkelig kjøtt og fett og ikke tørrfòr som inneholder masse mel, vi merker det kjapt på både hundene og kattene våre. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: FordøyelsenTakk for svar :-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - vil ha trivsel med maten. Dette er en enkel diett som passer meg.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
NRK nå! "Lev lenge" - i dag: fordøyelsen | Nerthus | Generell ernæringsdebatt | 0 | 23-05-11 19:52 |
Ødelegger vi fordøyelsen? | Metalpus. | Ketolysekuren | 16 | 20-03-09 23:32 |