Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Kremfløte VS matfløte

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 31-10-11, 14:53   #1
Carmine
Nytt Medlem

Carmine sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sør-Trøndelag
Carmine er på en erverdig vei
Question

Kremfløte VS matfløte

Lurer på om det er helt greit å bruke matfløte i stede for kremfløte i maten? Jeg har ikke noe problem med å bruke kremfløte men det er så dårlig holdbarhet på den i forhold til matfløten og jeg bruker såpass lite fløte i matlagingen.... Og åpne en hel boks for et par ss.... Skjønner at jeg må ha kremfløte hvis jeg vil ha krem...

Carmine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Begynner i det små mens jeg lærer Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:57   #2
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kremfløte VS Matfløte

Opprinnelig lagt inn av Carmine, her.

Lurer på om det er helt greit å bruke matfløte i stede for kremfløte i maten? Jeg har ikke noe problem med å bruke kremfløte men det er så dårlig holdbarhet på den i forhold til matfløten og jeg bruker såpass lite fløte i matlagingen.... Og åpne en hel boks for et par ss.... Skjønner at jeg må ha kremfløte hvis jeg vil ha krem...

Hvis du følger lavkarbo vil jeg heller si at du skal finne laktosefri kremfløte i så fall. Den har nemlig lengre holdbarhet.

Gammel 31-10-11, 15:07   #3
Carmine
Nytt Medlem

Carmine sin avatar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Hvis du følger lavkarbo vil jeg heller si at du skal finne laktosefri kremfløte i så fall. Den har nemlig lengre holdbarhet.

Det var ikke så dumt. Synd den er så dyr .. Takk

Carmine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Begynner i det små mens jeg lærer Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 15:08   #4
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Bortsett fra at matfløten har mindre fett og dobbelt så mye karbohyddrater er det ikke så mye forskjell.

Gammel 31-10-11, 15:40   #5
Carmine
Nytt Medlem

Carmine sin avatar

Så nå at det er mange tråder angående det samme.... Og mange bra svar
De har jeg ikke klart å finne på egenhånd når jeg søkte på tråder....

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kremfløte vs matfløte? Klistine Spørsmål om matvarer og oppskrifter 17 17-10-10 15:32
Matfløte elller kremfløte? Jannicke Ketolysekuren 22 02-09-09 20:37
Matfløte eller kremfløte Tvillingmamma Spørsmål og svar 1 17-07-09 19:35
Er matfløte dårlig fløte? Photobscura Lavkarbo generelt 8 16-02-08 19:58
hvor mye kremfløte? Iset Atkins kosthold 2 25-03-04 19:39

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.