Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tilbake til start

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 14-11-11, 09:54   #1
modumodd
Juniormedlem

modumodd sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Kongsberg
modumodd er på en erverdig vei

Tilbake til start

For veldig lenge siden (2005) gikk jeg ned fra 109 til 81 med trening og lavkarbo kombinert med lavt inntak av kalorier. Brukte vel et halvt år eller noe. Holdt vekten i mange år med litt trening og spiste normalt. Var vel litt negativ til disse som snakket om ketose og lavkarbo. Okey, etter noen år uten trening er jeg her igjen og har fått en svært så ukledelig ring av fett rundt magen. Denne gangen så valgte jeg ketose. Jeg driter i stix og sånn. Det er ikke viktig for meg. Så pass godt kjenner jeg kroppen min at jeg vet når kiloene renner av meg eller ikke. Startet for 3 uker siden og fikk umiddelbar respons. Vanvittig sliten bare av å gå opp en trapp, tørst og noen andre små-plager, men kiloene renner av meg. Særlig nå i den siste uken har det gått fort for jeg har startet å trene igjen. Trøttheten og stivheten er borte og jeg kjenner kreftene kommer tilbake. Så til resultatet så langt.....har gått fra 107,5 til 96,5 kg idag . Mer enn jeg kan håpe på og svært overraskende. Hadde ikke tenkt å gå lengre ned enn kanskje rundt 90 kg og selvfølgelig opprettholde mine 3 spinning-timer i uka samt litt jogging. Med denne farta er jeg der om et par uker og kroppen føles aldeles utmerket.....

modumodd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 09:58   #2
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Tilbake til start

Knallbra resultater!

Hjertelig velkommen "tilbake" og lykke til videre!

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny start ... NÅ! Spørsmål og svar 5 21-11-10 12:08
Bra start Hexehylet Lavkarbo generelt 11 16-08-10 17:18
Rykk tilbake til start! aprikose Ketolysekuren 0 17-09-09 20:03
Ny start monki Ketolysekuren 8 04-07-07 11:04

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.