Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Kan man spise for mye fett når man er i ketoseHei, jeg spiser mest grønnsaker for å nå opp til 15 karbo om dagen men når jeg blir sulten suplerer jeg med brie, bacon og røkt laks. Det blir mye fett i løpet av dagen. En vanlig dag for meg er |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man spise for mye fett når man er i ketoseHvordan er fordelingen din da? 75 prosent av energien bør komme fra fett, du finner ut hvordan din fordeling er ved å legge inn det du spiser på diett.no.
![]() |
![]() |
#3 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man spise for mye fett når man er i ketoseSer ut som et bra inntak. Unntatt melka da... melkesukker |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man spise for mye fett når man er i ketoseSyns ikke det der så ut som så forferdelig mye fett iallefall, men vet jo ikke hva du definerer som "litt" fløte, "litt" h-melk, "litt" laks, osv. Du må nesten veie og skrive ned det du spiser over noen dager for å se om du har et bra forhold mellom fett, protein og karbo. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Må man spise mye fett for å være i ketose? | Lisekir | Lavkarbo generelt | 6 | 08-04-08 16:02 |
Må man være i ketose for å spise mye fett? | Iset | Lavkarbo generelt | 2 | 08-04-08 13:25 |
Kan man spise for mye fett? | KrissiFontaine | Spørsmål og svar | 3 | 07-10-07 13:32 |
Kan jeg spise for mye fett? | Lollypop! | Ketolysekuren | 4 | 18-09-07 12:02 |
Må man spise mye fett? | Lollypop! | Ketolysekuren | 5 | 28-08-07 17:48 |