Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Smarte Iphonetriks

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-01-12, 18:35   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Smarte Iphonetriks

Jeg har en Iphone 4. Den er oppgradert med siste programvare.
Testing av telefonen samt tips fra andre har gitt meg mer og mer moro med telefonen. Så har DU noen tips så kom med dem!

Gammel 02-01-12, 18:43   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Smarte Iphonetriks

Holder du inne menyknappen kommer du direkte til en talefunksjon der du kan be iphonen ringe en person på lista di, du kan be den spille musikk, ++ jeg har ikke fått sjekket alt.

Trykker du på menyknappen kjapt to ganger får du en lang liste med ikoner nederst på mobilen. Disse viser hva på mobilen du har brukt og disse krever mye av batteriet. Trykk på et ikon og hold knappen nede til det dukker opp et minus på ikonet og ikonet vibrerer. Da kan du trykke på minuset og slette ikon for ikon. Du slipper dermed å lade så ofte!

Trykker du på powerknappen og menyknappen samtidig tar du bilde av det som er på mobilskjermen, ala print screen.

Gammel 02-01-12, 23:38   #3
Mints
Medlem

Mints sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Mints har en fantastisk aura rundt segMints har en fantastisk aura rundt seg

Drar du fingeren fra toppen av skjermen og ned, kommer det opp liste over gjøremål osv.

Likte den med at jeg kan holde inne knappen og be telefonen om å spille musikk Den var ikke helt stødig når jeg ba om spesifikke artister da, men...

Mints er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 23:43   #4
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Er ikke deg den Siri-funksjonen? Har hørt mye...rart... Om den.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Smarte matpakke-kjølebokser Bik Lavkarbo generelt 7 12-09-11 07:19
Hvor får jeg kjøpt alle disse smarte matvarene med lite karbohydrater? bella donna Spørsmål og svar 10 22-11-09 16:53
"Smarte kostråd når du sykler til jobben" (Dagbladet) leyla73 Lavkarbo generelt 2 19-05-08 16:40
Oppgradering + Gladnyhet (Smarte søk + Siste X døgn) HP Informasjon 7 10-01-06 18:37

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.