Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
![]() DA gjør jeg et siste forsøk!Etter to år med flere mislykkede forsøk på Ketolyse, har jeg nå funnet inspirasjonen igjen, etter en nøye inspeksjon foran speilet, naken....! Nå jeg møkklei av å høre på min egen stemme som syter og klager over hvor misfornøyd jeg er med meg selv, og føler meg hele tiden så blubbete, sløv og giddalaus. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DA gjør jeg et siste forsøk!Hei!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: DA gjør jeg et siste forsøk!
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
![]() ![]() ![]() |
Sv: DA gjør jeg et siste forsøk!Pøøh dette klarer du fint. Lag deg ei bok der du skriver ned ting du kan spise. Så når du er veldig stresset så titt i boka i full fart så finner du lett ut hva du kan putte i munnen eller ta med. Kylling og egg finnes som regel overalt. Salat kan du jo ta med deg. Skinke også for den del.... alt etter som. Nei dette klarer du. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg)
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: DA gjør jeg et siste forsøk!Tuusen takk for motiverende ord! Det med å fryse ned mat har jeg egentlig ikke prøvd enda; er vel begrenset med valgmuligheter siden ikke alt er egnet for frysing? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Hvor: Østfold
Alder: 51
Sv: DA gjør jeg et siste forsøk!Vel - salat er ikke egnet for frysing, men ellers ...?
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint Sist redigert av smgj : 05-02-12 kl 22:28. Årsak: Stavefeil |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DA gjør jeg et siste forsøk!Jeg steker hele first price pakken med kyllingfileter og legger i en stor boks i kjøleskapet, har alltid ost, olje, smør, tahini og mandelmos i hus, og så spiser jeg kyllingen kald. Egg kan kokes på forhånd i flertall og legges uten skall i kjølskapet, holder seg lenge, og ha med med en klatt smør over, kjeks, rundstykker etc kan du bake og ha med. Ta deg tid til planlegging så har du fast food. Det går fort å steke opp litt kjøtt og ta med. Det som tar lengst tid er hvis du vil ha avansert saus eller salat.
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DA gjør jeg et siste forsøk!Lavkarbo Lasagne er supert å fryse ned. Lag en stor porsjon kjøttkaker eller karbonader og frys ned i porsjoner, det samme med hjemmelagede fiskekaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() |
Sv: DA gjør jeg et siste forsøk!Kok mange egg, avkjøl de og ta av skallet. Legg i en boks i kjøleskapet. De holder seg i flere dager og er kjappe å spise når du har det travelt. Bak noen lavkarborundstykker, del de i to og frys. Da kan du ta opp de du trenger, smøre de mens de er frosne. Så er de ferdig tinet til lunsj, og pålegget holder seg friskt. Lure å ha med på reise. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egendefinert
![]() |
![]() |
#10 |
Juniormedlem
![]() |
![]() Sv: DA gjør jeg et siste forsøk!Herliget så deilig med så mange tips og råd - dette setter jeg virkelig pris på! I morgen skal jeg finne oppskrifter, ut og handle, lage maaasse mat, og stappe frysern full:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
Sv: DA gjør jeg et siste forsøk!Velkommen og lykke til
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Siste forsøk | Kirsti120 | Mer enn 30 kg overvekt | 8 | 04-05-11 19:20 |
Begynner på nytt! Siste forsøk!? | trude.lutt | Spørsmål og svar | 9 | 07-07-10 12:55 |
En sliten slankers siste forsøk | solfridh | Åpne dagbøker | 4 | 21-03-09 20:03 |