Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Cool Sculpting

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-01-12, 11:33   #1
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Cool Sculpting

Leste såvidt om noe som het Cool Sculpting her om dagen - man "fryser bort" fettet, ikke noe operasjon, nåler eller kniver....

Dette er vel en av disse "for godt til å være sant" oppleggene - men er det noen her som kjenner til dette ?

Har "det lille ekstra" på magen som ikke vil bort uansett hvor mye jeg prøver.....

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 11:48   #2
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Cool Sculpting

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Leste såvidt om noe som het Cool Sculpting her om dagen - man "fryser bort" fettet, ikke noe operasjon, nåler eller kniver....

Dette er vel en av disse "for godt til å være sant" oppleggene - men er det noen her som kjenner til dette ?

Har "det lille ekstra" på magen som ikke vil bort uansett hvor mye jeg prøver.....

Leste litt om det jeg også, en maskin som skal fryse ned fettcellene slik at de dør, så går det noen uker før vi tisser ut de døde cellene Nei, tror ikke jeg skal prøve, nei

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:41   #3
Señora
Seniormedlem

Señora sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Det er fryktelig dyrt, er det ikke? Jeg har lest noe om det der på en eller annen blogg, men bloggeren selv var syltynn, så jeg klarte ikke ta det helt seriøst.

http://www.klinikk-haugesund.com/beh...-fettfjerning/

Sitat:

Fettreduksjon med Coolsculpting

Ca 17000 kr for mage

ca 15 000 for love handle

ca 15 000 for bryst menn/ innside lår.

Priser fra ovennevnte nettside.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:44   #4
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Det er fryktelig dyrt, er det ikke? Jeg har lest noe om det der på en eller annen blogg, men bloggeren selv var syltynn, så jeg klarte ikke ta det helt seriøst.

http://www.klinikk-haugesund.com/beh...-fettfjerning/

Priser fra ovennevnte nettside.

Kunne ikke sett mer manipulert ut det etterbildet der.

Gammel 21-01-12, 13:47   #5
langaard
Seniormedlem

langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Vurderer om jeg skal ut i snøen i kveld, og fryse rompa mi en stund

Gammel 21-01-12, 14:01   #6
Qlio
Seniormedlem

Qlio sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Vurderer om jeg skal ut i snøen i kveld, og fryse rompa mi en stund

Har hørt at man kan gå ned ekstra om man i tillegg måker snøen...... og etterpå går på ski? Burde prøves.... erru med, Langaard?

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 14:06   #7
langaard
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Har hørt at man kan gå ned ekstra om man i tillegg måker snøen...... og etterpå går på ski? Burde prøves.... erru med, Langaard?

Altfor slitsomt

Gammel 21-01-12, 14:31   #8
Qlio
Seniormedlem

Qlio sin avatar

Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Altfor slitsomt

Mmmm.... bedre å sitte på rompa og vente på resultatene?

Gammel 21-01-12, 15:00   #9
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Er det ikke det vi lavkarbere er kjent for da?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 17:08   #10
Qlio
Seniormedlem

Qlio sin avatar

hahaha - så sant index!

Gammel 23-01-12, 13:40   #11
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 39
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Skeptisk til dette, men leste for en tid tilbake om en noe mer anerkjent metode som benyttet en eller annen for form kjemikalie som tok kverken på fettceller. Gadd ikke lese stort om det da alt jeg fant av studier viste veldig varierende grad av suksess, men skulle personlig gjerne hatt dette da jeg de første årene med diabetes satte sprøytene på magen på linje med navelen slik sykehuset anbetalte..

..som i løpet av et par korte år førte til harde, lokaliserte fettansamlinger. Omtrent som om det lå en slik en iberia-snegle under huden på hver siden av navelen. Ikke direkte enkelt å bli kvitt uansett kosthold og trening, dog smertefult hard massasje har knust klumpene. Er fortsatt mer fett der enn på resten av magen. =/

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.