Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hjelp an. kosthold

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 01-02-12, 22:36   #1
fnuggi
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2012
fnuggi er på en erverdig vei

Hjelp an. kosthold

Hei. Er helt ny på dette med lavkarbo. Har prøvd meg litt fram, men ikke funnet ut om jeg følger en spesifikk diett. Jeg skal ned 10 kg.

I dag har jeg spist følgende:

Frokost:
Omelett av 3 egg, reker, parmesanost, oregano, salt, hvitløkspulver, 2 ss matfløte. Stekt i meierismør av Tine.

Middag (jobbe sent): 150 g kyllingfilet med salt, hvitløkspulver, oregano, pepper, 70 g creme fraiche, brekkbønner 70 g og rød paprika 20 gram. Stekt i meierismør av tine/ litt rapsolje. Hadde ca 5 g. dijon sennep i creme fraiche sausen.

Lunsj + Kvelds på jobb: Delt en boks Cottage Cheese på 2 måltider.

Drukket 2 glass med fun light iste og drukket 3 imsdal flasker med rent vann..

I mellom dette har jeg spist en atinks bar (har på følelsen av at dette ikke er særlig bra etter jeg googlet den etter jeg hadde spist den, men søtsuget tok over.. DESVERRE!!)

Hvordan ser dette ut? er jeg helt på bærtur??

fnuggi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 22:40   #2
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp an. kosthold

Ser fint ut, men tillegg gjerne litt grønnsaker til hvert måltid, og ja, ikke spis atkinsbar helst, spis noe annet istedet, om du er ute kan du kjøpe osteskiver og kjøttpålegg og rulle sammen og jafse i deg, smaker jettegodt.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger hjelp til kosthold for vår ti-åring Neri Barns kosthold 15 03-01-12 06:09
Polycystiske eggstokker - hjelp til kosthold? karimath PCOS og karbohydratkontroll 7 27-05-10 10:48
Trenger hjelp til kosthold hs89 Induksjonen 7 30-03-10 10:44
Hjelp med matbudsjett | Et sunt kosthold Ensom Generell diskusjon 4 06-01-10 01:58
Hjelp meg, ang graviditet, kosthold og sånnt Dolly Lavkarbo generelt 4 02-09-07 19:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.