Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Opp og ned i vekt

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-02-12, 23:36   #1
Ayna
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2012
Ayna er på en erverdig vei

Opp og ned i vekt

Hei!

Jeg har gått på lavkarbo "diett" i ca en måned nå, og i slutten av Januar hadde jeg gått ned ca 5 kg. Når jeg veide meg igjen i dag, sa vekta at jeg hadde gått opp 2 kg. Jeg har ikke gjort noen spesielle forandringer når det kommer til mat og trening (etter nyttår), og har kuttet ut karbohydrater og sukker. Hva gjør jeg galt? Eller er det vanlig å gå et par kilo opp og ned i vekt selv om man spiser sunt? Noen svar? (Beklager Norsken min, lenge siden jeg har skrevet noe annet enn Engelsk.)

Ayna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert/Mamma Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 00:07   #2
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Opp og ned i vekt

Det er helt naturlig med et pa kilos svingninger på vekta. Du kan ha spist noe ekstra salt og bundet vann i kroppen. Veldig mange binder mye vann under menstruasjon eller eggløsning.
Du har jo hatt en flott nedgang hittil, så bare fortsett som før du. De 2 kiloene er borte igjen før du aner, og flere til
Glem heller ikke at muskler veier mer enn fett - siden du er flink til å trene.

Gammel 04-02-12, 00:10   #3
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Det er helt naturlig med et pa kilos svingninger på vekta. Du kan ha spist noe ekstra salt og bundet vann i kroppen. Veldig mange binder mye vann under menstruasjon eller eggløsning.
Du har jo hatt en flott nedgang hittil, så bare fortsett som før du. De 2 kiloene er borte igjen før du aner, og flere til

Kloke ord

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 00:13   #4
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Kloke ord

Det hender jeg glimter til

Gammel 04-02-12, 00:28   #5
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Det hender jeg glimter til

Hender titt og ofte

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 00:57   #6
Ayna
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2012
Ayna er på en erverdig vei

Tusen takk

Ayna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert/Mamma Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! Celba Lavkarbo generelt 11 18-08-11 14:32
Opp i vekt? an_ta Lavkarbo generelt 10 12-04-10 14:31
PMS - opp i vekt? gullahar Ketolysekuren 7 09-04-08 14:08
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 13:16

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.