Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
Hadde vært greit med punktslanking!La merke til i dag at ribbeina mine begynner å vise ganske godt rett over puppene.. ikke så sykt kult ettersom jeg har en del igjen på lår, rygg og mage som jeg vil skal vekk.. har trent styrketrening for harde livet siden jul og skal fortsette med det. Er dog litt redd jeg vil se ut som et beinrangel i singlet tilslutt :S just sayin' hadde vært greit om kroppen hadde funnet ut at det er andre steder på kroppen som trenger litt redusjon, ikke bare pupper og brystkasse...Er bare 25 år og har ikke så veldig lyst på brystkassen til en 90 åring! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Gjest
|
Sv: Hadde vært greit med punktslanking!
Nei, ikke samme problemet, men smiler godt her, ikke av deg, men av et morsomt innlegg. |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
Sv: Hadde vært greit med punktslanking!haha, puppehud problemer er vel kanskje ikke helt et problem for menn. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde vært greit med punktslanking!
Si ikke det |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde vært greit med punktslanking!Jeg sliter med det samme! Har en del fett igjen på rygg, armer og selvfølgelig magen! Mine ribben er også temmelig tydelige over brystene.....og beina mine tynne nok.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde vært greit med punktslanking!Om det ikke er altfor mye så vil jeg tro at huden trekker seg tilbake om man tar tiden litt til hjelp. Du har jo gått ned veldig mye i vekt! Jeg kan fortsatt erstatte låvedøra hos stefar om det skulle komme en orkan, men den er nå min og god og sitte på. Den slipper vel taket før eller senere? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde vært greit med punktslanking!Hmmm jeg blir statig vekk forundret over hudens evne til å tilpasse seg innholdet så jeg hadde ikke vært bekymret. (Og jeg er ganske så mye eldre enn deg.) Spis variert slik at kroppen får det den trenger for å jobbe så fikser den det.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ferskis på lindberg, - tilbakemelding hadde vært stas | smukkas | Dr Lindbergs | 0 | 16-04-09 22:25 |
Hadde vært kjekt å få startet opp igjen | dydde | Optimal Ernæring | 4 | 02-04-09 13:59 |
Karbodag på lørdag, kom med forslag. hadde vært kanon :D | dydde | Lavkarbo generelt | 3 | 15-07-08 15:37 |
Hadde det ikke vært fint med et LK-chatroom? | Borealis | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 17 | 24-07-06 15:05 |
Hadde dette vært noe. | Kristian | Generell diskusjon | 4 | 04-08-04 16:46 |