Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Kornete olje ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-02-12, 22:52   #1
Restart
Gjest

Kornete olje ...

Jeg har fått en flott (oliven)olje som tydeligvis har reagert på kulden i bilen før jeg fikk den i gave, så den har skilt seg/kornet seg litt..

Er det noe som vil påvirke den, eller kan jeg bruke den på samme måte nå?

Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 23:15   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kornete olje...

Hmmm, har den ikke blitt bedre av å stå litt inne i varmen, altså? Har jeg aldri vært borte i!
Kan helt sikkert bruke den akkurat som vanlig uansett!

Gammel 17-02-12, 07:58   #3
Restart
Gjest

Jeg skrev innlegget bare en times tid etter jeg hadde fått den, så kanskje det har bedret seg nå.

Skal sjekke i ettermiddag.

Det er en økologisk olje uten noe som helst sprøytemidler eller annen tilsetning som jeghar fått fra familie som driver med olivenproduksjon, men vet ikke om det har noe å si..
Har visst fått kulsesjokk den stakkars oljen, for den kom rett fra varmere strøk.

Men det kan jo ha ordnet seg.

Prøver uansett, jeg.

Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 09:35   #4
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Ingen fare! Olivenolje stivner når den blir for kald, men noen timer i romtemperatur får den til å bli som før igjen. Har glemt meg ut et par ganger og satt oljen i kjøleskapet, og den må omtrent graves ut av flasken...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 17-02-12, 09:37   #5
Peppa Gris
Seniormedlem

Peppa Gris sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

De blir som oftest helt fine igjen av litt varme

Gammel 17-02-12, 20:32   #6
Restart
Gjest

Sv: Kornete olje ...

Flott! Takk!

Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 02:05   #7
Alynna
Seniormedlem

Alynna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Kornete olje ...

Jepp, dette skal ha null å si for oljen

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mct olje bærrgen Kosttilskudd 0 30-06-09 08:12
MCT-olje Merre Ketolysekuren 8 25-09-07 10:31
Kokos olje vs Oliven olje (extra virgin begge to) JEDI Spørsmål og svar 1 25-10-06 19:09
MCT-olje kals Spørsmål og svar 4 31-08-06 13:28
MCT-olje Albertine Lavkarbo generelt 9 02-03-06 10:58

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.