Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Tips til lavkarbomat på hotell?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-03-12, 21:08   #1
Vaniljeisen
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 46
Vaniljeisen er på en erverdig vei

Tips til lavkarbomat på hotell?

Hei,

Jeg skal i en begravelse neste fredag hvor vi etter begravelsen skal samle familie etc for å spise og minnes etc......Der skal det serveres betasuppe + kaker og kaffe...Men siden jeg nå kun har holdt på med lavkarbo(ketolyse) i to uker har jeg ikke lyst til å spise noe av det...Pappa vil gjerne bestille noe til meg utenom, siden han forstår hvordan jeg tenker...Men HVA er det enkelt å bestille fra hotellet som er lavkarbo?? Noen tips...De kan jo lage en salat med kylling feks, men da er sikkert dressingen full i sukker og noe dressing må jeg ha på...eller de kan steke noe kjøtt av noe slag med stekte grønnsaker, men da må jeg jo si fra hvilke grønnsaker jeg vil ha...syns d blir litt "komplisert". Har dere noen gode tips?

Vaniljeisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 21:10   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Tips til lavkarbomat på hotell..?

Salat og be om olje eller rømme i stedet for dressing, ev. dressing ved siden av.
Det er ingen krise om du spiser litt dressing

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 21:17   #3
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Røkelaks og eggerøre eller spekemat med salat og rømme

Gammel 02-03-12, 23:13   #4
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Om det skal bestilles spesielt til deg og du ønsker kylling og stekte grønnsaker ville jeg bedt om det, jeg. Du kan spesifisere hvilke grønnsaker du vil ha i samme slengen.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hotell-eggerøre?? Nei, nå! Spørsmål og svar 6 28-10-10 19:12
Hotell og restaurantmat LiMe Lavkarbo generelt 3 28-10-09 09:12
Tips til lavkarbomat på fly? anneca Lavkarbo generelt 10 07-07-09 13:21
Tips om billig lavkarbomat Livsglede Lavkarbo generelt 8 28-04-08 19:45

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.