Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Starthjelp

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-05-05, 10:29   #1
Oliv
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2005
Alder: 61
Oliv er på en erverdig vei

Starthjelp

Hei!

Jeg håper at noen av dere kan gi meg et råd om hvor jeg skal begynne.Jeg er sterkt overvektig og har insulinresistens/høyt bloddtrykk.Jeg må endre kosholdet mitt drastisk for å unngå mer sykdom.

Om noen har opplysninger om Polezinskys dietter...legg gjerne ved en link..

Jeg trenger litt starthjelp + info om priser på dette kostholdet.Jeg er enslig med 3 voksende barn ,så det går mye mat her i huset.

Oliv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 15-05-05, 11:04   #2
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Hei Oliv,

Jeg anbefaler deg å først lese litt om forskjellige retninger og se hva som 'ligner deg' mest. På menylinjen finner du hjemog under der et menyvalg Lavkarbo Ressurser. Det er et fint sted å begynne. Så vill jeg kjøpt og lest boken/bøkene til det jeg vurderte. Rydd litt i skapene mens du leser, hiv ut alt som er feil. Også kan du lese masse her inne og bli litt inspirert. Også kan du starte når du føler deg klar. - Med insulinresistens bør du vell legge deg spesielt lavt på karbo.

Ja, det er litt dyrt og det tar litt tid i starten. Men det er absolutt verdt det. Du får vellsmakende og næringsrik, riktig sammensatt mat.

Lykke til!

Gammel 15-05-05, 11:27   #3
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Har lagt til lenke rett over google reklamen "Nyttig info!"

Gammel 15-05-05, 12:06   #4
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Hei hei Oliv

Ja, det er litt å lære om nye tenkemåter Og til å begynne med er det gjerne litt dyrt. Men når du lærer å lage maten fra friske råvarer begynner du å spare igjen. Og ikke minst sparer du på snop, kaker og godterier! Vann er MYE billigere enn brus!

Lykke til

Muskat

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gi meg litt starthjelp.... cathrine Lavkarbo generelt 3 19-04-05 22:57
litt starthjelp? bodøjente Lavkarbo generelt 6 07-04-05 09:27

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.