Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 37
![]() |
Hva skjer med kroppen når man går ned mye i vekt?En av mine motivasjonsfaktorer til å begynne på lavkarbo var fordi bilringen min begynte å gå rundt på ryggen, jeg sluttet å gå med topper/kjoler som viste ryggen i det hele tatt, det ble for mye fett.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skjer med kroppen når man går ned mye i vekt?I din alder, med en rimelig bra fettsyrebalanse (Nok omega 3, nok mettet fett, nok enumettet fett og lite omega 6) og aktivitet så vi jeg tro at huden din takler det helt fint. Min gjorde iallfall det. (At jeg etterpå har samlet på meg en del igjen - det er en annen sak...
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva skjer med kroppen når du får for lite fett? | Hellahåp | Lavkarbo generelt | 5 | 15-10-11 14:32 |
Hva er det egentlig som skjer når kroppen krymper, men vekta er den samme? | Fofa | Ketolysekuren | 31 | 07-03-11 13:27 |
hva skjer egentlig med kroppen? | ninasov | Spørsmål og svar | 2 | 31-01-11 22:56 |
Hva skjer med kroppen hvis man skeier ut? | Monajenten | Ketolysekuren | 5 | 26-01-09 20:36 |
Opp i vekt - hva skjer med meg? | Tara H | Ketolysekuren | 13 | 01-11-06 21:14 |