Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2012
![]() |
Kaffe og ketoseHeisan! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Kaffe og ketoseKoffein kan påvirke blodsukkeret og insulinnivået hos enkelte. Merker du at du brått blir sulten etter ha drukket kaffe, bør du kanskje unngå det. Om kaffe kan være spesielt bra eller dårlig for "tilstanden" din vet jeg ikke.. Men koffein er jo et stimulerende stoff og øker derfor stressnivået i kroppen, og det er jo generelt ikke helt bra for de som sliter med helsa. Sånn generelt tenker jeg også at det er jo ikke uvanlig at man føler seg veldig pigg og rask i en stressende periode, for så å plutselig bli grisesjuk når man gir kroppen muligheten til å gire ned, uten at det betyr at det er sunnere å holde kroppen i høygir.. Da er det lett å gå på en smell. Dette gjelder jo spesielt for de med utmattelsessyndrom og slikt.. Har du eller legen din vurdert om det kan være det du har? Det kan jo gi mange merkelige kroppslige symptomer i tillegg til utmattelsen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2012
![]() |
Sv: Re: Kaffe og ketose
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kaffe og te ... | embeto | Spørsmål og svar | 2 | 20-06-11 15:52 |
Ang kaffe | Monagh | Spørsmål og svar | 14 | 22-05-11 19:12 |
Kaffe og te? | blucher | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 10 | 29-09-10 11:46 |
Kaffe? | Titania | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 2 | 23-08-10 17:45 |
kaffe og ketose? | Monix | Ketolysekuren | 6 | 01-02-07 20:00 |